Gaia

Mota

116 Baliabide

• Idatziak
Zintzo-mintzo... eskubideak eta betebeharrak lantzeko proposamena - Gida didaktikoa

"Zintzo-mintzo... eskubideak eta betebeharrak lantzeko proposamena" saileko gida didaktikoa, herritar kultura nerabeen artean hedatzeko, eta, ildo horretan, gaitasun psikosoziala eta balioetan oinarritutako hezkuntzarako tresna da.

E-legezkoak . Interneteko jende “legalarentzako” gida

Gida honetan honako informazio hau aurkituko duzu: 1) sareko delitu arruntak, adibideen bitartez azalduta, 2) legearen ezarpena, adingabeen artean, batik bat, 3) legez kanpoko ekintzetatik urrun egoteko urratsak.

Baliabidea
Proiektuak. Nola traman zure ideiak praktikara, inguru-minguruan ibili gabe. Koaderno Praktikoa

Koaderno praktiko hau, proiektuei buruzkoa da. Hayek bideratzeko baliabideak Pilatus eta eratzeko lagungarria diren jarraibideak eskainiz, haietan parte hartzen dutenentzat, proiektuak eragingarriago eta gogobetekoago egiten ditu koaderno honek.

Ikasi jolasten. Erabiltzeko gida

"Osasunkume - Bizitzaren abentura" osasunerako eta elkarbizitzarako hezkuntza programako jokoen bilduma erabiltzeko gida didaktikoa.

Baliabidea
Leihoak. Abentura erreala mundu birtualean - Gida didaktikoa eta laguntza eskulibirua

Neska-mutikoek Internet segurtasunez eta modu osasungarrian erabiltzeko "Leihoak" proiektuaren Gida didaktikoa. Proiektu hau PantallasAmigas ekimenaren barruan kokatuta dago.

Osasunkume - Bizitzaren abentura. Irakasleentzako gida

"Osasunkume - Bizitzaren abentura" osasunerako eta elkarbizitzarako hezkuntza programaren gida didaktikoa.