Gaia

116 Baliabide

• Idatziak
Gure erabakien ondorioak geure kargu hartzea – Unitate didaktikoa

"Elkarrekin bizitzen ikasten" egitasmoaren gida didaktikoa. Hezkuntzaren kultura arteko ikuspegiari buruz hausnartzeko proposamena da, hau da, erkidego bateko neska-mutilen taldean garatutako partaidetzak behar bezala bermatu eta bideratzen dituen begirada.

Mugarik gabeko oporrak, oztoporik gabeko oporrak – Unitate didaktikoa

Drogen inguruan zer? Gazteak nondik nora? Gida eta irakasleentzako materiala

"Drogen inguruan zer? Gazteak nondik nora?" erakusketarekin batera aurkezten den gida didaktikoa da.

Drogak. Informazio gehiago, arrisku gutxiago

Nerabe eta gazteei zuzendutako gida da, eta gure gizartean gehien ikusten diren drogei buruzko informazio egokia eskaintzea du helburu.

Baliabidea
Erretzeari uztea pentsatu al duzu? Gida praktikoa

Erretzeari uzteko autolaguntzako gida da. Bertan, tabakoa uztean arrakasta izateko eman beharreko zazpi urrats proposatzen dira, eredu kognitiboko eta jarrerako ereduko funtsezko printzipioetan oinarrituta.

Baliabidea
Erretzen baduzu… ederra egingo duzu

Nerabeentzako argitalpena da, eta tabakoa kontsumitzeari buruzko arriskuak aurkezten ditu.