Gaia

116 Baliabide

• Idatziak
2 gida. Ikasketa eta zerbitzu solidarioa eta oinarrizko gaitasunak garatzea

Gida honek deskribatzen du zein modutan lagundu dezakeen “ikasketa eta zerbitzu solidarioa” izeneko eredu pedagogikoa ikasgelan erabiltzeak, hezkuntza-etapa desberdinetako ikasleen oinarrizko konpetentziak garatzeko orduan.

Gazteak, auzoan barrena

Hospitalet de Llobregat udalerrian garatutako ikasketa eta zerbitzu solidarioko proiektu bat aurkezten du gida honek, eta beste lurraldeetan horren erreplika egiteko nahiz antzeko ekimenak eskalan jartzeko lagungarriak izan daitezkeen ondorioak ateratzen ditu.

Baliabidea
4 gida. Ikasketa eta zerbitzu solidarioa: ekiten ikastea, erkidegoa zerbitzatzen

Zerbikas Fundazioaren gida praktikoen bildumako tresna berri honek Ikasketa eta Zerbitzu Solidariora hurbildu nahi gaitu, ekiten ikasteko gaitasunaren ikuspegitik abiatuta.

Kanabisa. Jakin behar dena

Nerabe eta gazteentzako eskuko liburuxka da, eta kanabisari buruzko informazio egokia eskaintzen du, umorez.

Aniztasun funtzionala–Irakasleentzako gida

"Solas egiteko ipuinak" programaren gida monografikoa da, eskolan eta familian bereizten gaituzten desberdintasun funtzionalak errespetuz onar ditzaten sustatzera bideratutakoa.

Genero berdintasuna–Irakasleentzako gida

"Solas egiteko ipuinak" programaren gida monografikoa da, eskolan eta familian genero berdintasuna sustatzera bideratutakoa.