Gaia

81 Baliabide

• Bizitzarako trebetasunak
Arrisku publikoa

"Zintzo-mintzo… eskubideak eta betebeharrak lantzeko proposamena" parte-hartzerako hezkuntza-programako istorio biziduna, pentsamendu sortzaileari buruzkoa.

Isilpean egiten den jaia

"Osasunkume – Bizitzaren abentura" bildumako bideoa, tentsioa kudeatzeari buruzkoa.

Baliabidea
Proiektuak. Nola traman zure ideiak praktikara, inguru-minguruan ibili gabe. Koaderno Praktikoa

Koaderno praktiko hau, proiektuei buruzkoa da. Hayek bideratzeko baliabideak Pilatus eta eratzeko lagungarria diren jarraibideak eskainiz, haietan parte hartzen dutenentzat, proiektuak eragingarriago eta gogobetekoago egiten ditu koaderno honek.

Ikasi jolasten. Erabiltzeko gida

"Osasunkume - Bizitzaren abentura" osasunerako eta elkarbizitzarako hezkuntza programako jokoen bilduma erabiltzeko gida didaktikoa.

Baliabidea
Utziko dizkidazu zure belarriak?

Alkoholari buruzko "Zintzo-mintzo... serio hartu beharreko proposamena" saileko istorio animatua, enpatiari buruzkoa.

Itzulingururik gabe

Alkoholari buruzko "Zintzo-mintzo… serio hartu beharreko proposamena" saileko istorio animatua, adierazpenezko komunikazioari buruzkoa.