Kontzientzia izan eta ekin

Argitalpen hau, alkoholaren eta bestelako drogen arazoak prebenitzearen aldeko lanean komunitate mailan interesaturik daudenentzat zuzenduta dago.

eBook
  • DBH1
  • DBH2
  • DBH3
  • DBH4
  • OLH
  • ELH
  • BATX1
  • BATX2

• Idatziak
  • Office for Substance Abuse Prevention
Orrialdeak:
Tamaina:
  • 152x280 mm
  • 1991
  • 84-88300-09-3

Droga-mendetasunen prebentziorako eredu komunitarioa da arlo horretan etorkizun handiena duen estrategia. Begien bistakoa da prebentzioa ez dela inongo eremu espezifikotan garatu beharreko zeregina, baizik eta aldi bereko jardunak eskatzen dituela komunitatearen bizitza osatzen duten eszenatoki guztietan.

Argitalpen hau bitakora-koaderno bat da, esku hartzeko eremu guztietan gizarte-eragile bakoitzak egin beharreko lana bideratzeko, gai horretan Erkidegoak duen konpromisoa gauzatzeko. Galdetegi gisa, galdera sorta bat egiten die gizarte-eragileei, haien abiapuntua diagnostikatu eta gero prebentzio-jarduera bidera dezaten.

• Erretzeari uztea pentsatu al duzu? Gida praktikoa

Erretzeari uzteko autolaguntzako gida da. Bertan, tabakoa uztean arrakasta izateko eman beharreko zazpi urrats proposatzen dira, eredu kognitiboko eta jarrerako ereduko funtsezko printzipioetan oinarrituta.

• Drogarik gabeko udalerriak

Gida honen helburua da drogamenpekotasunen prebentzioaren inguruan, komunitate-ereduari jarraiki, oinarrizko kultura eraikitzea.

• Batzarrak. Nola bukatu behin betiko bazar gogaikarriekin. Koaderno praktikoa

Koaderno Praktiko hau, gure erakundeetan hainbeste ordu eskaintzen dizkiegun, BILERETAZ arduratzen da, hobeto antolatu eta garatzeko arrasto zehatzak eskainiz, batzarretan parte hartzen dutenentzat egoki eta eraginkorragoak eginez.

• Elkarte sareak. Indarrak batu emaitzak gehitzeko

Koaderno Praktikoa Sareetaz arduratzen da, erakunde arteko elkarkidetzan eta konpromisoan oinarritzen den jarduteko modua, indarrak batzeko eta emaitzak gehitzeko.

• Proiektuak. Nola traman zure ideiak praktikara, inguru-minguruan ibili gabe. Koaderno Praktikoa

Koaderno praktiko hau, proiektuei buruzkoa da. Hayek bideratzeko baliabideak Pilatus eta eratzeko lagungarria diren jarraibideak eskainiz, haietan parte hartzen dutenentzat, proiektuak eragingarriago eta gogobetekoago egiten ditu koaderno honek.

• Taldeak. Nola lan begin elkarrekin, ,errietan hasi gabe. Koaderno praktikoa

Koaderno Praktico hau TALDEEI buruzkoa da, bertan, talde-lanaren oinarri den esku-hartzeari ezinbesteko arreta ematen zaiolarik.

• E-legezkoak . Interneteko jende “legalarentzako” gida

Gida honetan honako informazio hau aurkituko duzu: 1) sareko delitu arruntak, adibideen bitartez azalduta, 2) legearen ezarpena, adingabeen artean, batik bat, 3) legez kanpoko ekintzetatik urrun egoteko urratsak.

• Elkarteen Komunikazioa. Hitz egitea ez da ilkarri aditzeko modu bakara. Koaderno praktikoa

Koaderno Praktiko hau, elkarteen komunikazioaz arduratzen da, hau da, elkartea ematen duen irudia eta inguruarekin duen harremana jorratzen du, elkartearen ekintza eta proiektuen zabalkundea aztertzen du.

• Nerabeak eskubidez

Haurren eskubideei buruzko Konbentzioan nerabe gisa aitortutako eskubideei hezkuntza-arloan heltzeko ekimena, eskolako edo bestelako testuinguruetan.