Page 68 - Discover-Bizitzen-Ikasten-Ikaslearen-liburua-4

Barne eta kanpo ondorioak
Anderrek sei aste eman zituen eskolan antolatu zuten lehiaketa baterako idazlan bat presta- tzen. Informazioa bilatu zuen. Zirriborro bat baino gehiago egin zuen bukatu baino lehen. Anderren idazlanak ez zuen saririk jaso. Baina Anderrek eta irakasleak bazekiten gogotik saia- tu eta ahalegin guztiak egin zituela.
Lan horrek guztiak ondorio positiboak izan zituen Anderrentzat. Marro sentitzen zen, Lana guraso eta iagunei erakusteko poza izan zuen. Bere buruarengan konfiantza gehiago eman zion, hau da, gehiago sinetsi zuen bere buruarengan. Guztiak Anderren ianaren barne ondorioak dirá. Barne ondoríoak erabaki bat hartu edo ekintza bat egin ondoren sentitzen ditugun emozioak dirá.
Anderren gurasoak pozik zeuden. Egindako iana saritu nahian, iagun bat etxera gonbidatze- ko esan zioten. irakasieak nota ona Jarri zion eskoian. Eta lagunek egindako iana miretsi zuten. Horiek dirá Anderren ianaren kanpo ondorioak. Kanpo ondorioak gure erabakiak hartzeagatik gertatzen zaiguna da.
Garrantzitsua da erabakiak hartzen ditugunean barne eta kanpo ondorioak aurrikustea. Hartu ai duzu inoiz erabakiren bat, eta gero damutu? Hori barne emozioa da. Triste egotea barne ondorioa da.
62 DISCOVER: Bízltzen ikasten - 4. malla