Page 60 - Discover-Bizitzen-Ikasten-Ikaslearen-liburua-5

AIkoholari buruzko mitoak
Pertsona batzuek zergatik edaten dute aikohola arazoak izaterai- no? Erantzun asko dago galdera horrentzat. Bat, hala ere, alkoho- íaz zenbaitek gezurrezko ideiak dituela litzateke, Cezurrezko usté edo mito hauek asko edan daitekeela pentsatzera daramatzate, arriskurik gabe. Arrisku ez-arrazoizkoak hartzera buitzatzen dituzte mito hauek.
AIkoholari buruzko mltorik ohikoenetako batzuk ikusiko ditugu. Hausnar ezazu zergatik diren gezurrezkoak. Ñola buitza dalteke norbait arrisku ez-arrazolzkoak hartzera aikoholaren Inguruan?
MITOA: Ardoa eta garagardoa inolako arazorlk gabe edan dai- tezke.
Askok usté dute garagardoak eta ardoak ez dutela ¡a aikoholik edo ez beste edari aikoholdunak bezalnbat eta edan daitezkeela Inolako arriskurik gabe. EdarI hauek dendetan saldu eta Iragarkiak telebistaz ematen direla Ikusten dute. GaragardoarI eta ardoari kaltegabeko iriztea eragiten die honek eta askori la freskagarriak balira bezala hartzera. Cizon eta emakume batzuk ardoa osasungarria déla usté izateraino Insten dira, azukreak eta fruituen mineralak dituelako.
Garagardoaren eta ardoaren zein iragarki ikusi izan duzu?
•Nolatan dute gure gain eragina aikoholaren inguruko míf-nol/9 -
54 DISCOVER: Bizítzen ikasten - 5. maila
Edari guzti hauek kalterik egiten ez dutela pentsa genezake, freskagarrien aldamenean jartzen dizkigu- te eta.