Page 86 - Discover-Bizitzen-Ikasten-Ikaslearen-liburua-5

zeín dirá erabaki zuhurrak hartzeko jarraitu behar diren pausoak?
Konturatu al zara zenbat erabaki hartzen dituzun egun bakar batean? Esate baterako, pentsa gaur goizean eskolara iritsi aurretik hartu dituzun era baki guztiak. Seguruenik zer gosaldu, zer arropa
jantzi eta zenbat denboraz hortzak garbitu erabaki duzu. Zure erabakietako asko eta asko erabaki arruntak eta ohikoak dirá. Ez duzu denbora asko egin beharrik erabakia hartzen.
Drogei, adiskideei eta beste gai berezi batzuei buruzko erabakiak serioagoak dirá. Ondorio iraun- korrak izan ditzakete zure bizitzan edo beste per- tsonengan. Erabaki hauek hartzen lagunduko lizu- keen zerbait behar duzu.
Carrantzi handiko erabakia hartu baino lehen beharrezkoa duzu, ahal denean, pentsatzeko eta besteekin hizketatzeko denbora.
Inoiz harrapatu al zaituzte ustekabean eta izan al duzu erabaki oso azkarra hartu beharra? Agian ondoren pentsatu duzu: "Denbora gehiago izatea gustatuko litzaidakeen horretaz pentsatzeko". Erabaki garrantzitsuez hausnartzeko arrazol on bat zera da: beharrezko informazio guztia bilatze- ko aukera ematen dizula, alegia. Familiako norbai- tekin, irakaslearekin eta konfiantzazko beste hel- duren batekin hitz egiteko denbora ere ematen dizu.
Erabaki zuhurrak hartzeko, jarrai itzazu hurrengo orrialdeko pausoak eta erantzun hango galderei: lagundu egingo dizute erabaki garrantzitsuak har tzen.
Zéln teescéetábkl harten zeure Mfeülf
80 DISCOVER: Bízítzen ikasten - 5. maila