Page 89 - Discover-Bizitzen-Ikasten-Ikaslearen-liburua-5

zorionean? Zer gertatuko da ñire familiarekin eta maite nauten besteekin?
5. PAUSOA: Aukera ezazu alternatiba bat. Zein da niretzat aukerarik onena?
Hausnar ezazu datozen galderen inguruan. Ondoren, prest egongo zara seguruenik erretzeari buruzko erabakia hartzeko. Alternatiba honek osasuna eta segurtasuna babesten al dizkit? Legezkoa al da alternatiba hau? Ñire famillako arauak jarraitzen ari al naiz? NI eta besteak errespetatuko al gaitu?
6. PAUSOA: Ikas ezazu erabaki horretatik. Custura al nago ñire erabakiaren ondorloekin?
Honako galdera hauek egin behar dituzu zure erabakia ebaluatzerakoan edo epaitzerakoan: Ona Iruditzen al zait emaitza? Zer ikasi dut? Berriz ere erabaki bera hartuko al nuke?
Denok hartzen ditugu nolzbehinka espero genltuen ez bezalako emaitzak dituzten erabakiak. Erabaki zuhurrak hartzen dituztenek beren esperlentzietatlk IkasI dutenaz hausnartzen dute. Beren ardura onartzen dute, erabakien ondoriak direla eta. IkasI dutena gldari gisa erabiitzen dute, etorkizunean beste erabakiak hartzerakoan.
Zu zeu zara zure gorputzean eta zure bizitzan biziko den pertsona. Erabaki zuhurrak hartzeko bideak seguru eta osasuntsu irauten lagun diezazuke.
1. Zein dirá erabakiak hartzeko pausoak?
2. Zein motatako erabakietan laguntzen dizute pauso hauek?
3. Ñor da zure erabakien arduraduna?
Ñola hartu erabaki zuhurrak 83