Page 105 - Discover-Bizitzen-Ikasten-Ikaslearen-liburua-6
P. 105

 'jf II*- .
Agian norbaitek esango zizun: "Ezin duzu sinetsi ira- kurtzen duzun edo entzuten duzun guztia". Hau egia da eta publizitatearen kasuan bereziki. Publizitateak konbentzitu egin zaitzake produktu bat erosteko, nahiz eta:
- beste produktu bat bezain eraginkorra ez izan. - zure osasunari kalte egin.
- esaten duen guztia ez egin.
- edonork erabiitzeko diseinatua ez egon.
PUBLIZITATEAINTERPRETATZEN
Publizitatearen ezkutuko mezuen menpe ez * egoteko eta erabakiak zeure kabuz hartu ahal = izateko, honako galdera háuek egin behar diz kiozu zeure buruari: I
* Zer sinetsarazi nahi dizu publizitateak?
* Produktu horrek egingo al du publizitateak dioena?
* Benetan behar al dut produktu hori?
Arrakasta izango duzu eta aberatsa eta erakargarria izango zara. Iragarki honen ezkutuko mezuak zerikusia du arrakasta- rekin edo bizitzan zerbait garrantzitsua izatearekin.Zerikusia du nahiekin ere, hain zuzan ere, erakargarria izateko nahiarekin.
Ñola Interpretatu ezkutuko mezuak 99























































































   103   104   105   106   107