Page 74 - Discover-Bizitzen-Ikasten-Ikaslearen-liburua-6

Lasaitzeko edo tentsioa men- peratzeko aikohola edaten dutenek alkoholarekin zeriku- sia duten arazoak izateko arrísku handiagoa dute.
MEZUA/MITOA: EúBtea IdSditzeko modu egokia da.
Mezu honek hainbat pertsona buitza ditzake aikohola edatera tentsioa kontrolatzeko. Ikerketek frogatzen digutenez, tentsioa kontrolatzeko aikohola edaten dute nek, arrisku handiagoa dute aikohol menpekotasuna garatzeko. Mezu honek jendeari pentsarazten dio, aiko hola edatea lasaitzeko modu ona eta segurua déla.
MEZUA/MITOA: AIkohola edatea beharrezkoa da heldu izatera iristeko.
Inguruan dituzun zure adineko pertsonengandik jaso dezakezu mezu hau. Heldu batzuek berriz, alkoholarekin izandako lehenengo esperientziak beharrezkotzat Jotzen dituzte heldutasunera Iristeko eta mezu hori zabaitzen dute.
Usté honi buruz pentsatzeko modu bat zeure buruari galdera hauek egitea da: "Iritsl al daiteke heldutasunera aikoholik edan gabe?". Erantzuna balezkoa da, noski. "Edaten ikasi behar al da heldua Izateko?". Jakina ezetz! EdatearI uko egin diezalokezu hazten arl zaren bitartean. Aikohola edaten hasteko erabakia heldua izan arte atze- ratu dezakezu.
ÍwT?o3Lnáü3ealHííofirortL^á^ Zein larduera dibertlgarri ¡zango Itrateke arriskutsuak aikohola
edani^ortnromx
68 DISCOVER: Bizítzen ikasten - 6. maila