Page 96 - Discover-Bizitzen-Ikasten-Ikaslearen-liburua-6

Ñola hartu erabakí arduratsuak
Ba al dakizu erabakí arduratsuak hartzen?
Aurten gauzak aldatzen ari dirá Mikelentzat, Arratsaidetan amar! lagundu behar dio dendan eta etxean ere erantzukizun gehíago ditu. Berak era- bakítzen du zer arropa jantzi, eskolako lanak noiz egin eta bere gela txukun ñola eduki.
Eskolan ere hainbat desberdintasun nabaritu ditu. Bere lanean eta bere gauzekin arduratsuagoa Iza- tea eskatzen zalo. Lagunak lehen balno gehiago axola zalzklola konturatzen arl da eta dagoeneko hartu behar Izan ditu bere lagunel buruzko hain bat erabakí.
MIkel ere, gazte askok hazterakoan izaten dituzten hainbat aldaketa Izaten ah da. Eta zuk ere, MIkelek bezaiaxe, erantzukizun gehiago onartzen dituzu eta zeure erabakiak hartzen dituzu.
90 DISCOVER: BIzItzen íkasten - 6. malla
Erabakiak hartzeko askatasu- nak erantzukizun gehiago eskatzen duela ikasi du Mikelek.