Page 10 - Discover-Bizitzen-Ikasten-Irakasleari-Laguntzeko-Sistema-Integrala-1
P. 10

 Irakaslearentzako oharrak
Aldez aurretiko presíaketa: Fotokopia ezazu lan fitxa bat ikasle bakoitzeko. Margoak ere eman.
Ihardueraren garapena: Caldetu Ikasleei ea zein den berezia. Ahal izanez gero, denak bereziak garela erantzun behar dute. Ondoren, galdetu zeinek merezi duen maitatua izatea, eta haurrez ikusi behar dute denok merezi dugula maitatuak izatea. Esan pertsona batzuek usté dutela inork ez dituela maitatuko hutsegiteak egiten badituzte. Jakin dezatela denok izaten ditugula hutsegiteak. Hutsegiteak izateagatik maitasuna galduko bagenu, inork ez luke inor maitatuko. Gogoratu haurrei denok merezi dugula maitatuak izatea (denok, ikasle guztiek ere bal), gizakiak garelako, besterik gabe.
Banatu lan fitxak eta birpasatu instrukzioak. Azaidu marrazki bakoitzak erakusten dueña eta esan bi ariketak egin ditzateia.
Bukatzen dutenean komentatu beraien erantzunak, azpimarratuz haur guztiek merezi dutela maitatuak izatea. Esan zer sentitu, pentsatu eta egin dezakeen platera erori zaion neskatoak; egin behar dueña platerak erori gabe eramaten ikastea da. Ondoren, komentatu haurrek marraztu dituzten gauza guztiak, eta erakutsi ongi egiten dituztela hasiera batean horren ongi egiten ez zituzten gauza asko.
Erantzunak
Marrazki guztiak inguratu beharko dituzte.
1. maila A LAN FITXAK 2 t



























































































   8   9   10   11   12