Page 14 - Discover-Bizitzen-Ikasten-Irakasleari-Laguntzeko-Sistema-Integrala-1
P. 14

 Irakaslearentzako oharrak
AIctez aurretiko prestaketa: Fotokopia ezazu lan fitxa bat ikasle bakoitzeko. Margoak ere eman.
Ihardueraren garapena: Esan denok egoten garela triste nolzean behin. Glzakien ¡zaeraren barruan dago. Esan triste gaudenean gauza asko egin ditzakegula hobeto sentitzeko, eta denak desberdinak garenez, gauza horiek ere desberdinak direia. Esan, batzuetan, hobeto sentitzeko, gaizkiago sentitzera eramango gaituzten gauzak egiten saiatzen gareia. Esan dezatela zer egiten duten beraiek hobeto sentitzeko triste daudenean. Gaizkiago egotera eramaten duten adibideak eskatu (behar izanez gero irakasieak eman ditzake adibideak; norbait jo, gauzak bota...).
Lan fitxak banatu eta esan marrazkiek, pertsonek, triste daudenean, hobeto sehtitzeko egiten dituzten iau gauza erakusten dituztela. Azaldu marrazki bakoitza. Esan, baita ere, gauza horien guztien ondorioak ez direia onak izaten. Birpasatu instrukzioak eta eskatu ikasieei lan fitxak osa ditzateia.
Komentatu marrazki bakoitza. Esan zergatik 2. eta 4. marrazkia iagungarri izan daitezkeen. Komentatu, baita ere, zer gerta dakiokeen 1. marrazkian dagoen haurrari, gaizkiago sentituko déla, eta zer egin dezakeen hobeto sentitzeko. Galdetu beraien ustez noia sentitzen den 3. marrazkiko neska. Esan, batzuetan, negar egin ondoren pertsonak hobeto sentitzen direia. iagungarri izan daitezkeen beste gauza batzuk esan ditzateia (gurasoekin edo konfiantzazko pertsona heldu batekin hitz egitea...). Esan neskatoa bakarrik dagoela negarrez, eta, gehienetan, guretzat, eta gu beretzat, garrantzitsua den beste pertsona batekin konpartitzea iagungarri izan ohi déla.
Erantzunak
2. eta 4. marrazkiak margotu.
I.maila A LAN FITXAK 4



























































































   12   13   14   15   16