Page 22 - Discover-Bizitzen-Ikasten-Irakasleari-Laguntzeko-Sistema-Integrala-1
P. 22

 a o u
Irakaslearentzako oharrak
.i Aldez aurretiko prestaketa: Fotokopia ezazu lan fitxa bat ¡kasle ^
bakoitzeko. Margoak ere eman.
Ihardueraren garapena: Cogoratu ikasleei botika guztiak drogak direla, baina droga guztiak ez direla botika. Adibideak jarri, tabakoa, aikohola eta etxea garbitzeko erabiitzen diren gai kimikoak. Droga askok kaite handia egiten diote gorputzari, batez ere haur txikiek hartzen badituzte. Esan ikasleei inoiz ez dutela botika bat hartu behar bakarrik daudenean eta pertsona heldu arduratsu batek eman ez badie. Azpimarratu botika bat hartzeko arrazoi bakarra gorputzak modu jakin batean funtzionatzea déla. Sendagiieak eta botikariak dirá botikek gorputzean eragin ditzaketen aldakuntzak ondoen ezagutzen dituztenak, eta ñola hartu behar diren bilatzen den ondorioa iortzeko. Esan, baita ere, drogek eragin handiagoa izaten dutela haurrengan helduengan baino, eta, pisuaren edo osasun egoeraren arabera, droga baten eragina desberdina izan daitekeela, gorputz berean ere.
Lan fitxak banatu. Eskatu ikasleei marrazki bakoitza identifika dezateia eta esan dezatela marrazkietan agertzen direnetatlk zeintzuk dituzten drogak eta zeintzuk ez. instrukzioak irakurri eta lanean hasi behar dute.
Bukatzeko, komentatu ebakitako eta itsatsitako marrazki bakoitza zergatik den egokia esaidi bakoitzerako.
Erantzunak
1. Pozoina.
2. Gorputza.
3. Zigarroak.
4. A ikohola.
5. instrukzioak.
l.maila A.
LANFITXAK 8




















































































   20   21   22   23   24