Page 34 - Discover-Bizitzen-Ikasten-Irakasleari-Laguntzeko-Sistema-Integrala-1
P. 34
Irakaslearentzako oharrak
Aldez aurretlko prestaketa: Fotokopia ezazu lan fitxa bat ikasle bakoitzeko. Margoak ere eman.
ihardueraren garapena: Lagundu ikasleei pertsonen eskubideak eta erantzukizunak bereízten. Esan eskubidea egin dezakegun zerbait déla, baina guk nahi badugu bakarrik; etá erantzuklzuna, berriz, egin beharreko zerbait deia, konpromezua hartu dugulako. Azpimarratu denok dituguia eskubideak, baina baita erantzukizunak ere. Erantzukizun horietako batzuk arauak betetzea, besteei laguntzea, besteenganako atsegintasuna eta errespetua agertzea... dirá. Komentatu zergatik bete behar diren erantzukizun horiek. Azaidu besteengan eragina duela guk egindakoa eta gure konpromezua beteko dugun itxaropena dutela.
Lan fitxak banatu eta instrukzioak birpasatu ikasleekin Patera. Marraztu behar dituzten erantzukizunak aukeratu ditzakete. Etxean, ikastetxean edo beren herri edo hiriko Peste pertsona batzuekin edo orokorrean dituzten erantzukizunak izan daitezke. Bukatzen dutenean komentatu marrazki bakoitza, eskubidea ala erantzuklzuna den eta zein ondorio dituen. Caldetu ea zergatik horietako bakoitza garrantzitsua den. Beste eskubide eta erantzukizun batzuk aipa ditzatela. Eskatu guztien marrazkiak bildu ditzateia.
^ Erantzunak
ai" y
<u í/1
§ 1. •u
Eskubidea.
i 2. Erantzuklzuna. re
u
I 3. Eskubidea.
I 4. Erantzuklzuna.
i.maila ♦«á-
laim fitxak 14