Page 107 - Discover-Bizitzen-Ikasten-Irakasleari-Laguntzeko-Sistema-Integrala-2
P. 107
£ <
DISCOVER BIZITZEN IKASTEN
irakaslearentzako oharrak
1. ATALA
Sentimendu beroak (goxoak) adieraztearen garrantzia azpimarratu. Cai hau "DISCOVER: BIzItzen Ikasten" libumko 1. atalean aztertzen da.
"Zenbat eratara besarka dezakezu?" Izenburua ¡zango duen horma-irudia- ren ardatz gisa, Irakasleari Laguntzeko Sistema integralean elkar besarka- tzen ari diren pertsonaien irudia erabili. Pertsonaien Inguman jar Itzazu aidizkar!, marrazkl eta abarretatik ateratako honako irudiak: otartekoa, oina, txíminoa, taldea.
Besarkada mota desberdínak hórrela izendatu behar dituguia azaldu ikas- leei:
- "Otarteko" besarkada, bi pertsonen artean hirugarrena besarkatzen dutenean ematen da.
- "Oln" besarkada, heldu batek haurra besotan duela olnak laztantzean ematen da.
- "Tximino" besarkada, haurrak helduari beso eta hankez heltzen dlonean ematen da.
- "Jalde" besarkada, hiruzpaiau haur besoa lagunaren besaburuan dutela olnez Iblitzean ematen da.
Ea beste besarkada mota batzuk bururatzen zalzkien. NahI Izanez gero deskribatutako modu horletan besarka lltezke.
2. ATALA
Drogak produktu askoren atzean daudela gogorarazi ("DISCOVER: BIzItzen Ikasten" llburuko 2. atalean azaitzen den Ideletako bat da hau), "Zer dute amankomunean?" Izenburuko horma-irudi bat eginez.
Horma-Irudia erdibitu, goltik beherako marra baten bidez. Ezkerraldean, irakasleari Laguntzeko Sisteman integralean agertzen dIren zakurrak jarri. zakurren Inguruan antzeko animallen argazklak JarrI (aldizkarletan topa ditzakezu). Beste erdian, "collage" bat egin ezazu droga duten produk- tuen argazklak erablliz (edari aikoholdunak, zigarroak, etxeko garbikarlak, kafea eta kolazko edarlak). Argazkien arteko harremana komentatu Ikasle- ekln. Animallen aldean antzeko ezaugarriak dituzten animallak ageri dira; beste aldean, argazkl guztlek droga duten produktuak erakustén dlzklgu- te. Horma-Irudiaren bl aldetan argazkl gehiago jartzera gonbidatu.
2. MAILA IRUDIAK