Page 142 - Discover-Bizitzen-Ikasten-Irakasleari-Laguntzeko-Sistema-Integrala-3
P. 142

 E <
Irakaslearentzako oharrak
Aldez aurretiko prestaketa: Lan fitxa baña fotokopiatu ikasle bakoitzarentzat.
Ihardueraren garapena: Erabakiak hartzeko pausoak errepasatu, alternatibak identlfikatzeari eta alternatiba bakoitzaren ondorioei buruz gogoetak egitearí garrantzia emanez. irakur ezazu arazoa eta argi utzi Ikasle guztlek ongi uler dezaten. Lan fitxetako galdera bakoltza komentatu.
Ikasieek, txandaka, Sergiori eman ahai zalzkion erantzunekin
antzespena egin dezakete.
Komenta ezazu erantzunen artean dauden desberdintasunak: sendoak (asertziokorrak), ez hain sendoak (pasiboak) eta erasokorrak. Erantzun asertzíokor batek dituen abantallak komenta Itzazu eta alpatu Raulek "ez" esaten badu ere bl mutilak lagun izaten jarrai dezaketela.
Erantzunak
Erantzun desberdinak azalduko dirá. Horíetako batzuk hauek izan daitezke;
1. a. Raulek bere amar! esan díezaioke, eta zer egín dezakeen galdetu. b. Sergiori "ez" esan díezaioke eta bere sentímenduak azaldu.
c. Zigarroa erre dezake.
d. Raúl! "Ez!" soilarekin erantzun díezaioke.
2. "Erretzea kaltegarría da gure osasunarentzat; beraz, ez dut usté ídeía ona denik horí egítea".
3. Ñire gurasoek erabaki osasungarría hartzea nahí dute.
3. maila ♦<a_ lan fitxak 14




















































































   140   141   142   143   144