Page 195 - Discover-Bizitzen-Ikasten-Irakasleari-Laguntzeko-Sistema-Integrala-3
P. 195

 E <
Erakuts ezazu gardenkia. Azal ezazu "Maslow-en piramidea" izeneko teorian oinarritzen déla. Pirámide horrek zoriontsu izateko eta bizitza integratua eramateko gizakí orok behar duen guztia irudikatzen du. Esaiezu behar horiek mailaka asetzen direia. Biziraupen beharrak (adibldez janari eta babesteko beharrak) beste behar batzuk baino iehenago asetu behar dirá (adibldez segurtasuna, jabetza, eta abar).
Caide iezaiezu zure ikasieei zer gertatuko iitzatekeen jakirik, airerik edo hotzagatik non babestu ez bagenu ízango (hii egingo ginateke). Beraz, bizirautea da gure beharrik oína- rrizkoena. Hitz egin ezazu beharren hurrengo maiiari buruz, segurtasunarena aiegia. Aipa ezazu segurtasuna besteek onartua, maitatua, eta abar izatearen aurretik dagoeia.
Gaidetu: Ez baidin bagara seguru sentitzen, axoiako ai zaigu onartuak edo maltatuak ote garen? (Ez). Zergatik ez? (gure buruarekin nahikoa ian ¡zango genuke, bei- dur handiegia ¡zango genuke besteengan pentsatzeko).
Horren ondoren, aipa ezazu besteengandik onartua edo maitatua izatea autoestlmua baino lehenagokoa deia. Aipa ezazu badagoela jendea ez dena konturatzen maitasuna ere beharra déla, Jatea eta segurtasuna diren bezaiaxe. Garrantzitsua da azpimarratzea
Jabego zentzua eta amodioa autoestlmua izan aurretik asetu beharreko beharrak direia.
Nork bere burua ezagutzea dago gure beharren mailarik gorenean. Gaide iezaiezu ikasie ei beraien ustez zer esan nahi duen nork bere burua ezagutzeak. Erantzunak entzun ondoren, azaidu zer esan nahi duen nork bere burua ezagutzeak; hots, bakoitza bere buruarekin, bakoitzaren banakotasunarekin eta besteengandik desberdin izanez gustura sentitzea. Cutako bakoitza berezia deia Jakiteko garrantzitsua da nork bere burua ezagu tu ahai izatea.
Galdetu: Ondo sentituko ai gara autoestimurik ez badaukagu? (Ez, autoestimua nork bere burua ezagutu ahai izateko ezinbestekoa da).
Beste arloekin dituen loturak
Matematlka: idatz itzazu arbolean beharren bost maiiak, baina nahastuta. Marrazteko papera eta errotuiadoreak edota margoak banatu. ikasle bakoitzak orriaide batean hiruki handi bat marraztu beharko du, gero bost zatitan banatu eta beharren maiiak behar bezaia jarri.
1.GARDENKIA
Cure beharrak
DISCOVER:
BIZITZEN
DISCOVER; BiZITZEIM IKASTEN - 3. MAILA CARDENkIEN CIPA 1
Cure beharrak
segurtasuna
IK A SttN • 1 m
Norbere burua ezagutu
Autoestlmua
Onartuaizatea/ maitasuna
Janana, airea, etxea













































































   193   194   195   196   197