Page 202 - Discover-Bizitzen-Ikasten-Irakasleari-Laguntzeko-Sistema-Integrala-3
P. 202

 <
Erakuts ezazu gardenkia. Azai ezazu ongi iehen urratsa: hitz agiten ari den pertsonari begiratzea ata isiiik egotea.
Galdetu: Zergatik da garrantzitsua iehen urrats hori? (Hitz agiten ari den iagunari begi- ratzeak ata isiiik egoteak arreta jartzen ari zarela adierazten dueiako).
Azai ezazu hurrengo pausoa: entzutea, ata esaten ari denaz pentsatzea.
Galdetu: Zergatik pentsatu behar duzu esaten ari denari buruz? (Uiertzen iagunduko dizulako).
Ongi entzuteko hirugarren pausoa entzuten ari zareia adieraztea da.
Galdetu: Ñola adierazten du eiefanteak entzuten ari deia? (irrifarre egiten du, buruarekin baietz adierazi eta galderak egiten ditu).
Beste arloekin dituen ioturak
HIzkuntza: irakur ezazu istorio iabur bat ikasie guztien aurrean. Ikasie bakoitzak istorioari buruzko gaidera baña idatzi behar du. Caldera horiek Jaso eta ikasieen artean banatu. ikasie bakoitzak jaso duen gaidera irakurri eta erantzun behar du. Laguntza behar badu, beste ikaskideek iagun diezaiokete.
Coazen hirugarrenera.
Galdetu; Certa litekeenari buruz pentsatzen ari zarenean, zer da garrantzitsua? (Zar axola zait niri? Zer axola zaio maite nauen jendeari?).
Galdetu: Zer egingo duzu aukera guztiak ata garrantzitsua zer den aztertu ondoren? (Erabaki bat hartu, aukera bat hautatu).
Galdetu: Zer egingo duzu erabakia hartu ondoren? (ikasi dudanari buruz hausnartu).
Beste arloekin dituen loturak
Inguruaren ezaguera: Beste ikasgeiako umeak askaitzera gonbidatu nahi duzuia esan zura ikasieei. Merienda ondo antoiatzeko denen iaguntza beharko duzu. Denon artean erabaki ezazue zer jango duzuen ata beste ikasgelakoekin zer egin. Cardenkian agertzen den prozesua jarraitu askaria pianifikatzeko.
8. GARDENKIA
Zer egín ondo entzuteko?
IRRIBARRE EGIN BURUAREKIN BAIETZ ESAN
nSCOVER: BiarZtN KASTEN • 3. maUA
GALDERAK EGIN Lagunbarlk behar al duzu?
GAROENnAKS
DISCOVER; BIZITZEN IKASTEN - 3. MAILA GARDENKIEN OIDA 8
Zer egín ongi entzuteko?
Zure keinuekin ere erakutsl entiuten arl zarela











































































   200   201   202   203   204