Page 206 - Discover-Bizitzen-Ikasten-Irakasleari-Laguntzeko-Sistema-Integrala-3
P. 206

 E <
DISCOVER BIZITZEN IKASTEN
Irakaslearentzako oharrak
1. atala
"DISCOVER: BIzitzen ikasten"en Lehen Atala autoestimua eta bakoitzaren emozioak kontrolatzeko eta erabiitzeko trebakuntzan oinarritzen da. Haur bakoltza garrantzitsua eta bakarra déla azpimarratzen da bereziki.
Alderdi hauek índartzeko horma-irudi dibertigarri bat egin dezakezu. Horretarako, aurrerago gardenki batean azáitzen den "Super-neska" eta "Super-mutila" pertsonaiez baila zaltezke. Pertsonaien ¡rudien barman zure ¡kasleetako baten argazkia jarri (aste bakoitzean ume bat aukeratu, guztiel "Super-izarra" izateko aukera emateko). Idatz ¡tzazu ikaslearen zenbait datu letra larrietan, adibidez jaioterrla, ¡le kolorea, altuera, eta abar. Custuko dituen gauza batzuk ere Idatz ditzakezu (gustuko pertso- nala edo bazkaria, kirola, liburua edo gustukoen duen telebista saioa). Beste aukera bat ere badago: zuk izenburuak jarri eta ikasleak azpian datu hauek guztlak Jartzea; edo ikasleari elkarrlzketa bat egin eta datuekin zuk bineta guztlak betetzea. "Asteko super-izarra" jartzen duen intsignia edo
txapa ere eraman dezake.
2. atala
Corputzaren funtzionamenduan garunak duen garrantzia gogorarazteko egin ezazu "Zure garuna: kontrol-gune Izugarria" Izenburuko horma-irudi bat cardenkian agertzen den pertsonaia horma-irudiaren ezkerreko alde- an jarri. Eskubiko aidean, berriz, garunaren marrazkia egin, buruaren kon- tornoarekin (nahi izanez gero, 6. gardenkia erabil dezakezu erreferentzia gisa). Jar ezazu soka edo hari bat ordenadorearen atzeko aidean.
Aidizkari zaharretan zerbait egiten ari den jendearen argazki zaharrak biia- tu behar dituzte (musika entzuten, jaten eta zerbait dastatzen, idazten...). Lagun iezaiezu iharduera hori garuneko zein gunek kontrolatzen duen erabakitzen.
Hari bakoitza dagokion garun-gunearekin iotu eta argazkia soka gainean jarri behar dute, ordenadorearen eta garunaren marrazkiaren artean.
3. MAILA IRUDIAK























































































   204   205   206   207   208