Page 36 - Discover-Bizitzen-Ikasten-Irakasleari-Laguntzeko-Sistema-Integrala-4
P. 36

 E <
Irakaslearentzako oharrak
Aldez aurreko prestaketa: Lan fitxa baña fotokopiatu íkasle bakditza- rentzat Pinturak, errotuladoreak eta argizariak banatu ariketa egin ahal ¡zateko. Idatz itzazu titulu eta azpititulu hauek arbelean:
BARNE OMDORIOAK KANPO ONDORIOAK Positiboa Negatiboa Posítiboa Negatiboa
ihardueraren garapena: Barne eta kanpo ondorioen arteko desber- dintasunak komentatu. Barne ondorioa pertsona batek bere buruaz sentitzen dueña déla atera behar dute Ikasleek ondorlotzat Bestai- de, barne ondorioak, pertsonak jasotzen dituenak dirá, edota egin edo esan duenaren ondorloz gertatzen zalona.
Ondoren, gertakizun positíbo eta gertaklzun negatibo bat berelzi. Ger- takizun positíbo batek normalean pertsona ondo sentiarazten duela adierazi, eta gertakizun negatibo batek berriz, pertsona kezkaraz- ten duela. Azkenik, ikasleei eskatu ondorioak esan ditzatela, barne edo kanpokoak, positibo ala negatiboak ote diren identifikatuz.
Fitxak eta margotzeko materiala banatu. Jarraibideak irakurri. Ikasle ei ulertzen lagundu ondorio mota bakoitza kodearen arabera iden- tifikatu behar duteia, erronboa kode horren arabera margotuz. Ba- karka lan egin dezatela eskatu.
Erantzunak
4. maila LAN FITXAK 15


























































































   34   35   36   37   38