Page 40 - Discover-Bizitzen-Ikasten-Irakasleari-Laguntzeko-Sistema-Integrala-4
P. 40

 E <
Irakaslearentzako oharrak
Aldez aurreko prestaketa: Lan fitxa baña fotokopiatu ikasle bakoitzá- rentzat.
Ihardueraren garapena: Ikasle talde batí eskatu ondorengo egoera antzezteko:
Beatrizek lau kide, bi neska ata bl mutll, besterlk ez dituen eskolako
talde txikl batean sartu nahi du. Kide ¡zatara iristeko, Beatrizek lau ar- katz lapurtu behar dizkle gelako kideel. Ez duela lapurretarik egin nahi esaten duenean, baste haurrek burla agiten diote. Gelako bi ikaskidek (neska batek ata mutil batek) gertatzen zana ikusi dute ata taldearen kide sentitzen iagundu nahi diote. Antzezpena bukatzen dutenean, pertsonaia bakoitzaren jokabideak komentatzeko eskatu: taidea, Be atriz ata taldeko kide sentiarazi zuten ikaskideak. zein ikasiek jokatu zuten zuk balioztatzen duzun moduan? zergatik esaten duzu hori? zar egingo zenuke Beatriz bazina? Eta taideko kide bazina? Eta Bea- trizi gertatu zitzaiona ikusi zuten bi pertsona horietako bat bazina?
Lan fitxak banatu. Ondoren, Jarraibideak irakurri, ikasleei eskatu ihar- duera banaka osatzeko.
Erantzunak
Erantzunak irekiak izango dirá ariketa honetan. Hauek dirá adibide gisa era- bil daitezkeen erantzun batzuk:
1. Laura nirekin bazkaitzera edo iagun taide batekin joiastera gonbida de-
zaket
2. Joni konta diezaioket behin batean drogak eskaini zizkidatela eta «ez» esa-
tea erabaki nuela. Edo erabaki on bat hartu dueia esan diezaioket, oso zai- ia izan arren.
3. Ñire monopatina utz diezaioket Aitorri denboraidi batez. Edo besteia, arrobaren monopatina.
4. maila laim fitxak 17




















































































   38   39   40   41   42