Page 8 - Discover-Bizitzen-Ikasten-Irakasleari-Laguntzeko-Sistema-Integrala-4
P. 8

 E <
@
Irakaslearentzako oharrak
Aldez aurreko prestaketa: Lan fitxa baña fotokopiatu Ikasle bakoitza- rentzat Lan fitxa bakoltzak lazo bat du marraztuta. ikasle bakoitzaren izena idatzi lazoaren muturretan eta erdiaidea hutsik utzi. Margoak banatu.
Ihardueraren garapena: Gelak onartzen duen ikasle bat aukeratu. Gai- nerako ikasleei eskatu ikasle horren ezaugarri positiboak deskribatzen dituzten bost hitz esateko. Arbeiean idatzi. Azal iezaiezu horreiako hitzek pertsona batek ñola jokatzen duen edo ñola egiten dituen egu- neroko ianak deskribatzen dituztela. Adibideak jarri. Adibidez: esku- zabai, atsegin, barregarri, maitagarri, etabar. 5-10 minutuz hitz posi- tiboen zerrendarekin jarraitu. zerrenda hau ihardueraren «Hitzen Ban- kUa» izango da, baina ikasieek ez dute zertan zerrenda horretara mu- gatu beharrik. Hitz negatiborik ez onartu, barregarriak badira ere. Fitxak banatu. zenbaki baña jarri ikasleei, fitxak bata besteari erraza- go pasatzeko zirkulua osatu arte (1 zk.ari 2 zk.ari pasatzeko esan, 2 zk.ak 5 zk.ari eta abar). Bakoltzak lehenbizi hitz positibo bat idatzi be- har du bere buruaz lazoaren erdian, ondoren orrialdea pasa behar du. Besteek hitz positiboak eransten jarraituko dute. 15 segundo eman, eta ondoren «pasa» esan, denek fitxa guztiak ikusten dituzten arte.
Fitxak bildu eta denak aztertu, inork ez duela hitz negatiborik idatzi ziurtatzeko. Ondoren, fitxak ikasleei bueltatu. lazoa margotzeko es katu eta horma-irudi batean jarri ondorengo tituluarekin: «Bereziak eta baiiotsuak gara».
Erantzunak
Erantzun irekiak, baina beti ere positiboak.
4.maila A.
lan fitxak 1

























































































   6   7   8   9   10