Page 18 - Discover-Bizitzen-Ikasten-Irakasleari-Laguntzeko-Sistema-Integrala-5
P. 18

 Irakaslearentzako oharrak
A!dez aurretiko prestakeía: Fotokopia ezazu ikasle bakoitzarentzat lan fitxa baña.
Iharduera lantzeko modua: Baña itzazu lan fitxak. Irakur bezate Ikas- leek arreta handiz prospektuko Informazioa. Begira bezate zertarako hartu behar den botlka horl. Azal ezazu botikek erabilpen zehatzak dl- tuztela eta botlka bakoltza barí dagokion unean hartu behar déla. Eska iezalezu ikasleei kontura daitezela haurrentzako eta helduentza- ko doslen arteko aldeaz. Azaldu gíbela déla botlkak transformatzeaz arduratzen den organoa eta haurren artean árgano hau ez dagoela helduen artean bezain garatua. Beste arrazola zera da: helduaren gor-
putzak haurrarenak baino ur gehiago duela, alegla, eta hobeto diluí dezakeela botlka eta, ondorloz, botiken ondorloak ez dira hain gogo- rrak.
Prospektuan alpatzen diren oharrak kontuan hartzeko eskatu. Azke- nlk, albo eraginik nabarituz gero helduren batí edo medlkuari esateko esan.
Erantzunak
1. "lndlkazloak"atalean.
2. Haurren organoak ez daudelako behar bezain garatuak, helduenak beza-
la. Haurren gorputzean, galnera, ur gutxiago dago eta ezin da botlka dl- lultu eta ondorloak, horrenbestez, gogorragoak dIra.
3. Ez da makinarik erablll behar, ez autorik gldatu, ezta adimena eme edu- kltzea eskatzen duen Iharduerarik ere. Ez aikoholik kontsumltu. Ez erablll 8 urte baino gutxiago dituzten haurrengan, medlkuari galdetzeke. Ez galn- dltu gomendatzen den dosla.
4. Lasalmena eta logurea; (ez da, beraz, adierazitako Iharduerarik egin behar, ezta aikoholik edan ere, logurea areagotu egingo balluke). Beste ondo rloak, urdalleko nahiz hesteetako minak, Idorrerla, aho lehorra, azaleko erupzioak, nahasmena...
5. maila ^ LAN fitxak 6 f























































































   16   17   18   19   20