Page 22 - Discover-Bizitzen-Ikasten-Irakasleari-Laguntzeko-Sistema-Integrala-5
P. 22
Irakaslearentzako oharrak
Aldez aurretiko prestaketa; Fotokopia ezazu lan fitxa baña ikasle ba- koitzarentzat.
Presta itzazu 4. gardenkia ata 3. informazio-fitxa. Erabil ezazu gardenkía aikitrana. nikotina ata karbono-monoxidoa gorputzaan ñola sartzan dirán arakustako. Koka itzazu ata aman izana tabakoak aragitan dian organoe!, arre ala az.
iharduera lantzeko modua: idatzl arbalaan tabakoak gahian aragitan dian organoak. Adiarazi ezazu aikitrana ata nikotina arratzan zain arra- tzan ez dan tabakoaran osagaiak dirala. Berrikusi produktu hauan on- dorio kaltagarriak gorputzako organo ata sistamatan. Alpa itzazu erra- tzaarakin zerikusia dutan gaixotasunak. Adiarazi aikitranarakin, nikotinarakin ata karbono-monoxidoarakin harraman zuzana dutanak diraia tabakoak gahian aragitan dian organoak (birikak, ahoa, aztarria, zirkulazio-aparatua).
Baña itzazu lan fitxak. utz daltaka arbalaan organoan zerranda, la- gungarri gartatzan bada ikaslaentzat, iharduara burutzako.
ihardueraren jarraipena: Erantzunaktaldaka berrikusi. Eska zaniazaiaka ikasleai aurkez dazatala, talda txikitan banatuta, tabakoaran zanbait ondorio. corputzaran atalak ata organoak adiaraz ditzakata, horian egitakoak azaldu ata aditzara aman tabakoak ñola aragitan ata zaila- go agitan duan aipatu organoak baren agitakóa ongi burutzaa.
Erantzunak
a. Garuna.
b. Ahoa.
c. Eztarria.
d. Trakaa.
a. Birikak.
f. Bihotza.
g. Odoi-hodiak. h. urdaiia.
i. Hasta maharra.
5.maila 4. f
LANFITXAK 8