Page 32 - Discover-Bizitzen-Ikasten-Irakasleari-Laguntzeko-Sistema-Integrala-5
P. 32

 £ <
©
Irakasleareñtzako oharrak
Aldez aurretiko prestaketa: Fotokopia ezazu lan fítxa baña ikasle ba- koitzarentzat informazío fitxak irakurrí (4.et¡k lO.era).
Iharduera ñola landu: Berríkusi ¡kasleekin batera drogek ñola aldatzen duten gorputzaren eta adimenaren funtzionamendua. Esan ñola mal la bereko drogek (estimulatzalleak edo droga depresoreak, adibidez) antzeko ondorloak dituzten. Egizu epe labur eta luzeko ondorloen ze- rrenda. Esan ondorloak halnbat gradutakoak Izan daltezkeela; esate baterako, kafeina estimulatzaile leuna da; krak, alderantziz, oso esti- mulatzaile gogorra da.
Hartu denbora inhalagarrlez mintzatzeko. Azaldu inhalagarri edo In halante gehienek ondorlo depresorea dutela; batzuek, alderantziz, on- dorlo estimulatzallea dute. Inhalagarriek sudurrari, eztarriari eta blrl- kel kalte egiten diete, hauek direlako zuzeneko harremana duten organoak. Hala ere Inhalagarriek Peste organoak ere kaltetzen dltuz- te, odolaren bidez, gorputzeko Peste ataletara ere Insten direlako. BIhotz-taupaden abladuraren eta gorputzeko tenperaturaren gora- kada arrisku larriak dira. Inhalagarriek badute menpekotasuna sorta- razteko arriskua ere.
Baña Itzazu lan fitxak. Iharduera hau binaka edo taldeka ere egin dal-
teke.
Ihardueraren jarraipena: MIntza zaltez Ikasleekin erantzunez (datu ze- hatzetarako, begira Informazlo-fitxetan). Zabaldu elkarrizketa droga- kontsumoak Ikastetxean dituen ondorloez mintzatzera.
Erantzunak
"Aldez aurretiko prestaketa" atalean alpatzen diren Informazlo fitxetan dau- de erantzun guztlak.
5. malla A LAN FITXAK 13























































































   30   31   32   33   34