Page 38 - Discover-Bizitzen-Ikasten-Irakasleari-Laguntzeko-Sistema-Integrala-5
P. 38

 Irakaslearentzako oharrak
Aldez aurretiko prestaketa: Fotokopia ezazu ikasle bakoitzarentzat lan fitxa baña. Presta itzazu ikasleak iharduera honetarako, premien, nahien eta balloen artean zeraíde dagoen galdetuz. Premlak bizitzeko behar diren gauzak lirateke, nahíak edukitzea atsegin, bal, balna bizitzeko be- harrezkoak ez diren gauzak lirateke eta balioak pertsonaren bizitzan garrantzitsuak diren gauzak edo koalitateak lirateke. Eska itzazu, pre- miek, nahiek eta balioek erabakietan eragina dutela erakusten duten adibideak. Eskatu, baita, erabakiak hartzerakoan gertatzen diren bes- te eraginen adibideak ere. Sar itzazu eztabaidan honako hauen mo- duko gaiak; publizitatea (telebistan, irratian, aldizkarietan), adiskideak, familia, ikastetxea eta gizartea.
Iharduera lantzeko modua: Baña itzazu lan fitxak eta eman argibide- ak. Bakarka edo lan-talde txikietan iandu, egoera bakoitzean zerk duen eragina erabakitzeko. Lehen zatia osatu; jarraian, eztabaida egin dai- teke, erantzunak aukeratzerakoan zertan oinarritu ziren esateko eta azaitzeko.
Ihardueraren jarraipena: Behin ihardueraren bigarren zatia egin eta gero, inkesta egin daiteke ikasgelan, eguneroko erabakietan zer den eragin handiena dueña jakiteko. crafikoa egin dezakete, inkestaren emaitzetan oinarrituz.
Erantzunak Erantzun irekiak.
5.maila 4,. LAN FITXAK 16 f





























































































   36   37   38   39   40