Page 44 - Discover-Bizitzen-Ikasten-Irakasleari-Laguntzeko-Sistema-Integrala-5
P. 44

 Irakaslearentzako oharrak
Aldez aurretiko prestaketa: Instrukzio eta aholkuen 4. fitxa berrikusi. Fotokopia ezazu lan fitxa baña íkasle bakoltzarentzat.
Eska lezalezu ikasleei eman dltzatela beraiek egin duten edo ez duten zer edo zeren errua egozten zaienean izandako emozioen adibideak. Adierazi ñola, hori gertatzen denean, errua egozten zaion pertsonak defentsazko erantzuna ematen duen, gatazka konpondu gabe eta jo- kabidea aldatu gabe utziz. Esan "norbaiti errua egozteak" komunika- zloa moztu edo eragotzi egiten duela.
Iharduera lantzeko modua: Baña Itzazu lan fitxak eta eman bl laneta- rako argibideak. 2. pausorako, lagun lezalezu Ikasleei haserretzen eta mintzen dituzten egoera nahiz jokabideel Izen ematen. Zlurta ezazu ez dezatela Ikasleen edo Inoren alpamen Idatzirik egin.
3. pausorako—eta lan batean zeln bestean— eska lezalezu Ikasleei plan tea dltzatela jokabide zehatz alternatiboak. Esalezu garrantzitsua de- la pertsonari adieraztea zeln jokabide zehatz lortu nahi den, zeren eta, bestela, gerta llteke pertsonak ez aldatzea jokabide gogalkarria edo ez hartzea nahi den jokabidea.
ihardueraren jarraipena: Eska ezazu hala nahi dutenek gogalkarri zalz- klen eta haserretzen dituzten gauzen adibideak jar dltzatela. (Esan behin eta bider Ikasgelako Inork ez duela Izendatua edo alpatua ager- tu behar). Conbida Itzazu adibide berdinak eman dituzten Ikaskideek elkarrekin jar ditzaten besteek hartzea nahiko lltuzketen jokabideak. Eraginkorragoak Izateko, eska lezalezu, rol-jokoren bat egin dezate la, "errua egozten duten" esamoldeen ordez, "honela nago" esamol- deak erablllz. Ikasleek beren lan fitxetan eman dituzten egoerak ant- zeztu ditzakete.
Erantzunak Erantzun Irekiak.
5. maila ^ LAN FITXAK 19 t



























































































   42   43   44   45   46