Page 105 - Discover-Bizitzen-Ikasten-Ikaslearen-liburua-5
P. 105

 Nolanahi ere, inoiz ere ez nuen joaterik nahi. Lagun diezadakezu ohea egiten?
Hori oso ongi dago.
Zergatik ez didazu inoiz galdetu?
Uiertzen saiatuko naiz.
Zaila gertatzen da pertsonen pentsaerak eta emo- zioak ulertzea, esaten ari direna bat ez datorrenean beren jokatzeko eta hitz egiteko erarekin. Galdetu al diozu inoiz "Zer gertatzen zaizu?" goibel zegoela zirudien norbaiti? Pentsa halakoak "deus ez" esaten dizuia tristurazko qjoinuan. Ez ote zinateke nahasirik geratuko?
Komunikazio argia lortzeko aholkuak
* Esaten duzunak bat etorri behar du zure gor- putzaren mintzairarekin,
* Bat etorri behar dute esaten duzunak eta esa ten duzun erak.
Ñola egoten zara bestea entzuten ari zaizula daki- zunean? Seguruenik handia, onartua edo maitatua sentitzen zara. Entzutea ez da informazioa eskura- tzeko era bakarrik. Besteei garrantzitsuak direia eta diotena garrantzitsua déla jakinarazteko era ere bada.
Bi argazkiotan Susana galdezka ari zaio ahizpari: "Zergatik ez duzu zure gela txukuntzen, jolasera atera gaitezen?". Ñola ari zaio egiten galdera lehen argazkian? Noia ari zaio egiten galdera beste argazkian?
Komunikazioa: bi íbil-zentzuko kalea 99
























































































   103   104   105   106   107