Page 123 - Discover-Bizitzen-Ikasten-Ikaslearen-liburua-5

enfisema - Biriketako gaitza, aire-zaku txikiak desegiten dituenekoa. (42 or.)
erretzaile pasíbo - Giroan dagoen taba- ko-kea arnasten dueña. (47 or.)
erretzen ez den tabako - Maskatzeko tabakoa eta "rape" deritzana. (40 or.)
errezeta - Botikariak zenbait botika sal- tzeko behar duen baimena. Baimen hori sendagileak eman behar digu . (30 or.)
errezetadun botika - Sendagilearen baimenik gabe (errezeta gabe) lortu ezin den botika edo droga. (30 or.)
errezetarik gabeko botika - Sendagilearen baimenik gabe (erreze ta gabe) eros daitekeen botika edo droga, (pag. 30)
eskubideak baitetsi - Zeure erabakiak hartzea besteen eskubideei kaiterik eragin gabe. (109 or.)
estimuiatzaiie - Gorputzaren funtzio- namendua bizkortzen duen droga- mota. (40 or.)
gaindosi - Droga-kantitate handiegia hartzeagatik ondorio ezin kaltegarria- goakjasatea, heriotza barne. (31 or.)
garun - Pentsatzeko bailo duen orga- noa. (34 or.)
garun-isurketa - Garunaren barruan odol-hodi bat lehertu edo ixten dene- an gertatzen den gaitza. (42 or.)
gatazka - Norberak nahi, pentsatu edo sentitzen dueña besteek nahi dutena- rekin bat ez datorrenean sortzen den egoera iskanbilatsua. (102 or.)
gibel - Drogak eraldatu eta beste sus- tantzia ez horren kaltegarriak sortzen dituen gorputzeko organoa. (34 or.)
gorputzaren iengoaia - Mugitzean,
eserita edo zutik egotean edo begira- tzean mezuak bidaii eta jasotzeko era- biitzen dugun mintzaira. (96 or.)
haiuzinogeno - Benetakoak ez diren gauzak ikusi, entzun edo sentiarazten duen sustantzia (70 or.)
haxix - Marihuanaren antzeko droga, baina gogorragoa. (60 or.)
herabetasun - Jendeartean egotean sentitzen den beldurra eta urdurita- sun-sentsazioa. (93 or.)
herentzia - Gurasoen edo senitarteko beste batzuen ezagugarriak seme-ala- bengana pasatzea. (36 or.)
hutsegite - Zerbait oker edo nahi ez bezala ateratzen zaigunean. (11 or.)
inguruko tabako-kea - Erretzaileek kanporatzen duten kea edo piztutako zigarro, puru eta antzekoetatik atera tzen dena biitzen dituen airea. (47 or.)
inhaiante - Lurrin arriskutsuak botatzen dituzten sustantziak. (69 or.)
inmunoiogi gaitasun - Gaixotasunei aurre egiteko gorputzak duen gaita- suna. (62 or.)
kafeina - Droga estimuiatzailea (66 or.)
karbono monoxido - Tabakoaren keak duen gas kaitegarria, odoiean sartzen denean oxigenoaren lekua hartzen dueña. (41 or.)
kideen presioa - Lagunek, beraiek nahi dutena egin dezazun, erabiitzen duten presioa. (85 or.)
kokaina - Estimuiatzaiie gogor eta arris- kutsua. (63 or.)
komunikazio - Mezuak bidaii eta jaso tzeko prozesua. (96 or.)
konpiimendu- Norbaiten itxurari, pen-