Page 116 - Discover-Bizitzen-Ikasten-Irakasleari-Laguntzeko-Sistema-Integrala-1

sendagilea
familia
CARDENKIAK 2
Cardenkia erakutsi. Aztertu duzue dagoeneko laguntza ñola eskatu eta abar. íkasítakoa gogorarazi ondoren, aurrerapen moduan, laguntza horl nóri eskatu Ikasiko dutela esan.
Sendagllearen Irudltlk hasl. Eriojuaren orratzen norabidea jarraltuz marrazkl bakoltza kom entatu.
Galdetu:
IMolz lagundu dezakete sendagileek? (Calxo gaudenean.)
Ñola lagundu dezakete gurasoek? (Gu zainduz. Zaharragoak ere badirenez guk balno esperlentzia handiagoa dute eta aholku onak eman ditzakete.)
Nolz lagundu dezakete udaitzalnek? (Kalean galduta gaudenean. Etxea edo eskola non dagoen aurkltzen lagundu dezakete.)
Nolz lagundu dezakete Irakasleek? (Eskolan zerbait ulertzen ez dugunean edota arazoren bat dugunean.)
Ñola lagundu dezake psikologoak? (Geure arazoel buruz hitz egiten lagundu dezake.)
GardenkIarI buruz hItz egin ondoren laguntza nori eskatu jakitea oso garrantzitsua déla gogorarazi. Gaurdanik basten badira laguntza norengandik lortu dezaketen pentsatzen, etorkizunean ez dute zalantzarik Izango norengana jo erabakitzerakoan. Gardenkian ez agertu arren, laguntzeko moduan egon daitezkeen beste pertsona batzuengan pentsatzeko esan. Azkenaldl honetan noren laguntza Jaso duten galdetu (lagun batena, senide batena, auzotar batena...). Gurasoel, sendaglleari eta abarrí, beralen ustez, nork laguntzen ote dien galdetu. Zentzuzko erantzun guztlak ontzat eman eta zerrenda bat osatu arbelean.
Beste arloetara zabaitzen
Antzezpena: Ikasleak hiru edo lau laguneko talde txlkltan banatu. Ikasle bakoltzari laguntza eman dezakeen pertsona horletako baten papera eman. Taldeak osatu ondoren, Ikasle bakoltzak bere pertsonalak ñola lagundu dezakeen erakutsiko die taldeko beste guztlel. Adibidez: irakasle papera hartu duenak hItz bat ñola idatzl behar den Irakatsiko dIe beste guztlel.
DISCOVER: BIZITZEN IkASTEN -1. MAILA GARDENKIEN OIDA 2
Nork lagundu zaitzake?