Page 122 - Discover-Bizitzen-Ikasten-Irakasleari-Laguntzeko-Sistema-Integrala-1

DISCOVER BI2IT2EN IKASTEN
irakaslearentzako oharrak
1.atala
Azpimarratu egin behar da haur bakoitza bakarra déla (hau da "DISCOVER: Bizitzen IkasteiT'-eko 1. ataleko Idela nagusia), eta horretarako, ideia hori adierazten duen horma-irudia egin.
Lehendabizl, esta!! horma-írudia paper urdin dlstiratsuz, adibidez. Horretarako horma-Irudíetarako irudiak izeneko ata! honetan agertzen den pertsonala (loreak jartzeko ontzia) erabill erreferentzia moduan. Ondoren, egin loreak haurrekin batera (haur bakoitzak berea aukera deza- la), kolore (arrosa, gorria, laranja, horla, berdea, zuria, morea...), forma (larrosa, tullpana, margarita...) eta neurri (kontuan ¡zanez barruan argazkia sartu behar déla) desberdihetakoak. Haur bakoitzaren argazkia Itsatsi berak egindako lorearen barruan. Jarri loreak aurretik fotokopiaturik, han- diturik, eta margoturik horma-irudiaren erdialde edo behealdean kokatuta egongo den ontziaren galnean. Eskatu haurrei olerkia egiten laguntzeko. OlerkI horretan loreak bakarrak direla esan beharko da, Ikasgelako haur bakoitza bakarra den bezala. Ez dago berdinik. Jarri olerkia horma-irudian eta ikasieekin batera izenburu bat asmatu, muitzo osoa bilduko dueña. Esate baterako: "Denok bakarrak gara!"
2. atala
Cuztiok parte hartzeko eta eskuianerako bidea emango duen horma-iru dia egin daiteke, "DISCOVER: Bizitzen ¡kasten"-eko 2. ataleko ideia nagusia- ren inguruan. Horma-irudietarako irudiak izeneko atal honetan agertzen den komiki-pertsonaia erabili. Jarri pertsonaia (udaitzaina) horma-irudia- ren izkina batean. Ondoren, paperezko tirak egin, honako esaidi hauek
o
jarriz:
O
E <
1. Botikak ieku seguruetan gorde behar dirá.
2. Botika bat, maite zaitueh pertsona heldu batek ematen dizuhean baino ez duzu hartu behar
3. Botikak dakartzah ihstrukzioak jarraitu behar dirá.
4. Botikak, beharrezko direhean baiho ez dirá hartu behar.
5. Etzazu inoiz besteeh botikarik hartu, eta ez eman zurerik inori.
Marrazkiak ebaki, familiari buruzko gaiak iahtzen dituzten aldizkarietatik edo jadanik erabiitzen ez diren osasunari buruzko iiburuetatik. Adibidez:
1.MAILA HORMA-IRUDIETARAKO IRUDIAK