Page 123 - Discover-Bizitzen-Ikasten-Irakasleari-Laguntzeko-Sistema-Integrala-1

DISCOVER BIZITZEN IKASTEN
- bainugela bat, bertan botikak gordetzeko armaim bat dagoelarik, itxita (jarri zirkulu bat armairuaren inguman)
- pertsona heldua haur batí botika bat ematen
- botika baten prospektua, handiturik
- haur bat lo, atseden hartzen edo janarí osasungarria jaten
- haur bat beste batí zerbait ematen (jarri gurutze bat eskuen gainean)
O
Banatu esaidiak eta argazkiak horma-irudian. Eman ikasleei soka zati bat marrazkiak eta esaidiak iotu ditzaten. Horma-irüdiari izenburu bat eman, adibidez: "Segurtasuna botiken inguruan".
3. ataja
Horma-irudia erabiii "DISCOVER: BIzItzen lkasten"-eko 3. ataleko ideia nagusiak indartzeko. ideia horiek, gainerakoekin ongi eramateko zer egin behar den iantzen dute.
O
Horma-irudietarako Irudiak izeneko atal honetako pertsonaia, aitzur bate- kin lanean ari den neskato bat da. Eman nahi den ideia, neskatoa adiskide- tasuna eta beste eriazio batzuk jorratzen ari déla da. Jarri pertsonaia horma-irudiaren erdiaidean. Neskatoaren ianari esker hazten diren ianda- reak ere jarri behar dirá. Haur bakoitzak landare bakoitzari beretzat garrantzitsua den pertsona baten izena emango dio (lagunak, senideak...). Aitzurrak "maitasuna" izena izango du. Haurrei iagundu "iorategiko ian tresnak" egiten (txaroiezko paperez, kartoiz, hondakínetatik hártutako paperez...). Tresna horiekin harreman onak "jorratu» ditzakete. Esate bate- rako:
- rastriio bat, "banatu" izeneko etiketarekin
- ureztontzi bat, "Iagundu" izeneko etiketarekin - pala bat, "errespetatu" izeneko etiketarekin
- eskuiarru bat, "entzun" izeneko etiketarekin
Koka itzazu horma-irudian eta izenburua jarri muitzoari, esate baterako: "Besteekin ongi konpontzeko gauzak" edo "Cure harremanak zaintzen ditugu".
O 1. MAILA HORMA-IRUDIET ARAKO IRUDIAK