Page 100 - Discover-Bizitzen-Ikasten-Irakasleari-Laguntzeko-Sistema-Integrala-2
P. 100
E <
Beste arioetara zabaitzen
Inguruaren ezaguera: Paper bobina bat hartuta zure ikasleen altuerako "orriak" moztu. Bikoteka jarri eta batak bestearen ingurunea marraztu behar dute paperean, txandaka.
Ondoren, norberaren Irudian gorputzaren hiru sistemak marraztu behar dítuzte. Errotuladore edo margo berde batekin marraztu behar dute ahotik urdalíera doan hodia. Urdaíía eta hesteak (Ierro ondulatu batzuk) ere marraztu behar dítuzte. IMerbIo-sistema irudikatzeko, garuna eta nerbioak gorputzean zehar errotuladore edo margo urdin batez marraz ditzakete. Amaitzeko, zirkulazlo-aparatua margo gorriz marraztu behar dute. BIhotza bularraren erdialde Inguruan marraztu beharko dute eta odol-hodlak gorputzean zehar.
Sistemak elkarrekin lotuta daudela ulertzen dutela zlurtatzeko, aipa ezazu llseri- aparatuaren Ierro berdeak (hesteak) zirkulazlo-aparatuarekin lotuta daudela eta zirkulazlo-aparatuak nerbio-sistema ellkatzen duela.
5. GARDENKIA
Botikak erabíltzeko segurtasun arauak
OISCOVER; BIZtrnN IKASTEN - 2. MAHA
CARDENKIAK S
Cardenkia prolektatu. Arauak banan-banan erreplkatu, zergatlk diren garrantzitsuak galdetuz.
Caidetu: Botikak malte galtuen heldu batek emandakoan bakarrik hartu behar ditugu; zergatlk? (Malte galtuen heldu batek, altak edo amonak, adibidez, Jakingo du botikak hartzea komeni ote den, eta nolz eta ñola hartu). Zergatlk ez dira besteen botikak Inolz hartu behar? (Kalte egin diezaguketelako). Zergatlk komeni da botikak leku seguru batean gordetzea? (Heldu arduratsuek bakarrik har ditzaten, eta ez haur txikiek). Caidetu Ikasleel ea Inolz botlkarik hartu ote duten. iMork eman zlzklzuen? (Zaintzen gintuen pertsonak, gurasoek). Zertarako hartu zenituzten botikak? (Eztarriko mina, tripako mina, sukarra... sendatzeko).
DISCOVER: BIZITZEN IKASTEN - 2. MAILA GARDENKIEN CIPA 6
Botikak erabíltzeko segurtasun arauak