Page 101 - Discover-Bizitzen-Ikasten-Irakasleari-Laguntzeko-Sistema-Integrala-2
P. 101

 E <
Aipa itzazu ongi sentitzeko lagungarriak diren aztura osasungarriak (atseden hartzea, ariketa fisikoak egitea, dieta egokia...).
Beste arloetara zabaitzen
HIzkuntza: ikasleak binaka jarri. Batek helduaren papera egin beharko du, eta besteak haurrarena. Helduaren papera egiten duenak haurrarena egiten duenari botikak erablitzeko segurtasun arauak azaldu beharko dizkio.
Amaitzean paperak trukatu eta errepikatu egin beharko dute. Ondoren, ikasleek botikak gaizki erabiitzeari uko egiten dioten egoera batzuk antzeztu beharko dituzte.
6. GARDENKIA
Erabakiak hartzeko urratsak
Gardenkia erakutsi.
Aipa ezazu denok ere gauza asko hartu behar izaten duguia kontuan erabakiak hartu aurretik. Gardenkiak, érabaki aurretik pentsatzea eskatzen duten zenbait gauza erakusten dituela azaidu.
Caldetu: Zer da lehendabizi pentsatu behar duzuna? (Niretzat zer den garrantzitsua). Zein da hurrena pentsatu behar duzuna? (Zein aukera ditudan). Zergatik aztertu behar ditugu aukerak? (Aukera horiek gugan eta besteengan noia eragin dezaketen pentsatzeko). Gure osasunean pentsatu behar al dugu erabakiak hartzerakoan? (Bal). Zergatik? (Geure osasunaren ardura dugulako eta garrantzitsua delako zaintzea). Besteen aholkuak kontuan izan behar al ditugu erabakiak hartzerakoan? (Bal). Nortzuk izan behar ditugu gogoan? (Familia, adiskideak, axola zaizkigun pertsonak).
Ikasleek orrietan sinpleki erantzun beharko dituzte gaidera guztiak. Ariketa amaitzen dutenean, erantzuh dutenari buruz hitz egin. Ariketa honen bidez erabakiak hartzeko modua praktikan Jartzen duteia azaidu.
DiSCOVER: BIZITZEN IkASTEN - 2. MAILA GARDENkIEN OIDA 7
Erabakiak hartzeko urratsak
2. Zure aukerak aztem i
4. Pentsaezazuzeresango lukeen matte zaltuen nor- baitek.
QSCOVER: BIZITZEN [KASTEN • 2. UAtLA
1.
zuretzat garrantzitsua zer den pentsatu.
. Pentsatu zer gerta daitekeen osasuna* rekin.
CARDENUAK 6















































































   99   100   101   102   103