Page 116 - Discover-Bizitzen-Ikasten-Irakasleari-Laguntzeko-Sistema-Integrala-3
P. 116
Irakaslearentzako oharrak
Aldez aurretiko prestaketa: Lan fitxa baña fotokopiatu ikasle bakoitzarentzat. ikasleek lapltzak eta mahaia edo azpian beste zerbait beharko dute, euskarrl gísa.
Ihardueraren garapena: ikasleek pentsatu behar dute bakarrak direla. sartu beste pertsonengandik bereizten dituzten alde fisikoak, esperientziak, prefefentziak, trebetasun eta koalítate pertsonalak.
Eska itzazu aurkako zaletasun eta esperientzien adibideak, esaterako nori gustatzen zaion bizíkietaz ibiitzea eta nori ez; zein izan den noizbalt museoan eta zein ez, edo zooan, jolasparkean edo herriko beste leku ezagunen batean- zein den eta zein ez den fútbol edo saskibalol talde baten jarraitzalle, eta abar.
Nabarmendu eta azpimarratu koalítate pertsonalek badutela eragina gurí egitea gustatzen zalzkigun gauzetan, gustura sentitzen balkara ondo burutzen ditugun Ihardueretan.
Calde ezazu ea zergatlk den garrantzitsua jende desberdina egotea. Mundu guztlak bere preferentzia pertsonalak Izateko eskubidea dauka (bakoltzak bere zaletasun edo preferentziak). Alpatu ea zergatlk den garrantzitsua eskubide hori errespetatzea. Eskatu Ikasleel besteon aurrean ezagutzera emateko talde batean besteek egiten zutena ez egiteagatlk baztertuak sentitu zireneko gertakariren bat. Alpatu horrelako preslo batek eragina Izan ohl duela pertsonaren autoestimuan.
Lan fitxak banatu. Hor alpatzen diren gauzak gustatzen zalzkien edo gustatzen ez zalzkien pertsonak Identlflkatu behar dituzte. Horretarako, asko jota, 10 minutu eman. ikasleel ariketa hau gustatuko zale. Buitzatu kategorla bakoltzeko ahallk eta jende gehien aurkitzera, ez daltezela konforma fItxa betetze sollarekin. Bukatzeko, galdetu zenbat lagunek zituzten zaletasun desberdinak. Garrantzitsua da bl lagun berdin ez daudela azpimarratzea.
Erantzunak Erantzun Irekiak
3. malla A . LAN FITXAK 1 f