Page 118 - Discover-Bizitzen-Ikasten-Irakasleari-Laguntzeko-Sistema-Integrala-3
P. 118
Irakaslearentzako oharrak
Aldez aurretiko prestaketa: Lan fítxa baña fotokopiatu ikasle bakoitzarentzat
Ihardueraren garapena: Birpasa itzazu autokomunikazio positibo eta kritikoaren definizioak. Autokomunikazio positiboek autoestimua garatzen dute eta kritikari aurre egiten diote; pertsonaren koalitate eta ahaieginak dituzte ardatz. carrantzitsua da baieztapen hauekin ez harrotzea, autokomunikazio positiboan pertsona ez baita besteekin aideratzen.
Pertsonek euren pentsamenduak kontroia ditzaketeia azpimarratu, nahiz eta inguruko gertakariak ezin kontroiatu.
Aipa ezazu hutsegitea gizakiak berezkoa duela eta beharrezkoa deia
ikasi ahal izateko. Kritika pertsonek euren hutsegiteei era negatiboan aurre egitean sortzen da; eürén burua gutxiesten dute eta ez dituzte kontuan hartzen ahalegin edo koalitate pertsonalak. Autokomunikazio positiboak bakoitzarengan pentsamendu ezkorrek duten eragina kontrolatzea ahaibidetzen duten trebetasunak dirá.
Lan fitxak banatu. ikasleek kritika bakoitza autokomunikazio positibo egoki batez ordezkatu behar dute. Hori egin ondoren mezu positibo bakoitzarekin bat datozen pertsonalak bilatu behar dituzte. Erantzunak denon artean aztertu.
Jarraipen ariketa gisa rol joko ariketa bat egin daiteke; bertan ikasleek kritikei aurre egiten dieten erantzunak erabil ditzakete.
Erantzunak
Erantzun irekiak. Hala ere positiboak izan behar dute.
3. mana LAN FITXAK 2