Page 120 - Discover-Bizitzen-Ikasten-Irakasleari-Laguntzeko-Sistema-Integrala-3
P. 120
Irakaslearentzako oharrak
Aldez aurretíko prestaketa: Lan fitxa baña fotokopiatu ikasle bakoitzarentzat.
ihardueraren garapena: Lan fitxak banatu. Ikasle bakoitzak bere helburua zeln ¡zango den erabaki behar du. Lagun iezaiezu aste batean lor daltezkeen helburu errealista eta pertsonalak ezartzen. Hórrela, plangintzaren azken egunean eztabaida bat egin dalteke.
Plan horlentzat eta helburuak lortzeko zer egln behar duten azaitzeko egunero denbora bat gorde beharko dute. Lagun iezaiezu plan errealistak egin ditzaten (adibidez, egunero ordubeteko praktika gehiegi izan daiteke).
Garrantzitsua da ikasieek helburu horiek gauzatzeko lanerako denbora pixka bat aurkitu ahal izatea. Ahal baldin bada porrotak nabarmendu beharrean euren aurrerapenak aztertu ahal izateko metodoren bat diseina dezatela (adibidez fitxa bateah helburua lortu arte zer egin behar duten idatzi eta egunero aztertu, egiten dutenari gurutze bat jarriz). Estrategiarik onena zera da: euren arazoak bere kasa konpon ditzateia, irakaslearen laguntzarekin. Lortutakoa ikasle guztien artean aztertu azken egunean. Sentimenduak taldearen aurrean adierazi behar dituzte, eta esan dezatela ea sentitutako atseginak autoestimua handitu egin duen aia ez. Anima itzazu beste plan bat garatzera, helburu berria hartuz.
Erantzunak Erantzun irekiak.
3.malla ^ lan fitxak 3