Page 128 - Discover-Bizitzen-Ikasten-Irakasleari-Laguntzeko-Sistema-Integrala-3
P. 128

 Irakaslearentzako oharrak
Aldez aurretiko prestaketa: Lan fitxa baña fotokopiatu ikasle bakoitzarentzat. Erabil ezazu 3. gardenkia liserl- eta zirkulazio- aparatuen funtzioak birpasatzeko. ikasleek gogoratu beharra daukate ahotik sartu ondoren sendagaiek jarraitzen duten prozesua zein den.
ihardueraren garapena: Gogorarazi ikasleei sendagaiak gaixotasunen bat edo osasun arazoren bat baldin badago gorputzaren funtzionamendua hobetu dezaketen drogak direia. Aipa ezazu sendagaiak zirkuiazlo-aparatuaren bidez gorputz guztira zabaitzen direia. Carrantzitsua da azpimarratzea sendagai batek gorputza bere onera bueitatzen lagundu ahai badu ere, gorputzaren funtzionamendu orokorra alda dezakeen droga bat déla.
Lan fitxak banatu. Eska iezaiezu ikasleei bertan aipatzen diren organoak aurkitzeko, eta hauen eta besteen izenak goiko laukian azaitzen direnen artean aukeratzeko.
Bigarren zatian ikasleek argibideak irakurri eta esaidi bakoitzari dagokion hizkia áukeratu beharra daukate. Bukatzeko, esaidi bakoitza sistema bati edo biei zergatik dagokien aipatu.
Erantzunak
i. zatia: 1.Bihotza
2. Odoi hodiak. 3. Ahoa.
4. urdaila.
i!, zatia:
1.B, 2.D, 3.C, 4.C, 5.D
5. Heste meharra.
6. Zirkulazio-aparatua. 7. Liseri-aparatua.
3. maila
^ LAN F'TXAK 7 t




















































































   126   127   128   129   130