Page 146 - Discover-Bizitzen-Ikasten-Irakasleari-Laguntzeko-Sistema-Integrala-3
P. 146

 Irakaslearentzako oharrak
Aldez aurretiko prestaketa.- Lan fltxa baña fotokopiatu ikasle bakoitzarentzat.
Ihardueraren garapena: Gertatu zaion gauza on bat kontatuko duen bolondres bat eska ezazu. Ikasgelakoej esan bolondres irten den ikaskideari entzuten dioten bitartean arreta jartzeko ñola eseriko den, ñola mugituko den edo ñola erreakzlonatuko duen. ikaslearen llburuan azaitzen diren arauak jarraltuz, zeuk erakutsl ñola entzun behar den. Beste Ikasle batí esan gertatu zalon gauza on bat azaitzeko, balna oraingoan erakuts ezazu ñola ez den entzun behar (adibidez: beglen bidezko kontaktu gutxl, etenaidlak, ahapean abestu, behatzekin mahal galnean jo, hizketagala aldatu, eta abar). Komenta ezazu gertatutakoa. Ikasleek zure Jarrera aztertu behar dute bl kasuetan.
Azpimarra ezazu ondo entzutea oso garrantzitsua déla: hitz egiten duen pertsonak bere burua baloratua sentitzen du, eta ondo entzuten duenak asko Ikasten du. GogorarazI zer nolako eragina duen adiskidetasunean ondo entzuteak.
Hau bukatu ondoren, Ikasleek lan fitxak beteko dituzte.
Nahikoa denbora Izanez gero, Ikasleek entzuteko galtasunari buruzko pasadizu errealak antzez ditzakete. BIdeo kamara bat eduklz gero grabatu egin dezakezu, eta grabatutakoan olnarrituz halnbat trebetasun aztertu.
Erantzunak Erantzun Irekiak.
3. malla kA. lan fitxak 16 t



























































































   144   145   146   147   148