Page 148 - Discover-Bizitzen-Ikasten-Irakasleari-Laguntzeko-Sistema-Integrala-3
P. 148
Irakaslearentzako oharrak
Aldez aurretiko prestaketa: Lan fitxa baña fotokopiatu ¡kasle bakoitzarentzat Cela talcletan banatu (talde bakoltzean 4-5 kide).
Ihardueraren garapena: "Idela jasa" edo "idela eurl" salo bat egin ezazu konplimenduak diren hitz edo esaldíen zerrenda bat sortzeko eta arbelean Idatzi (adibidez: ona, atsegina, adeitsua, argia, ongi entzuten du, gauzak banatzen ditu, maiz izaten du irribarrea ezpaínetan, eta abar). Ikasleel gogoraraz! konplímenduek zer deskribatzen duten, hots, pertsona batek zein ongí egiten duen lan, zeln ongi jolasten, pentsatzen, jokatzen, besteeí begiratzen, eta abar.
Lan fitxak banatu. Taldekide bakoltzarí zenbaki bat eman detlk 4ra
edo sera, taldekide kopuruaren arabera).
1. Lehendabizi 1 zenbakia duen lagunar! zuzenduko dizklote konplimenduak. Besteek arbeleko zerrenda erabil dezakete konplimenduak esateko. Jasotzen dituenak, konplimendu bakoitzaren ondoren eskerrak eman behar dItu eta gero lan
fitxan Idatzi (konplimendu guztiak).
2. Gero 2 zenbakia duenarekin ere prozesu bera errepikatzen da.
3. Ondoren, 3 zenbakia duenarekin.
Eta hórrela, bata bestearen atzetik, taldeko guztiek bukatu arte.
Denek konplimenduak jaso ondoren fitxan bete gabe dauden zatiak
bete ditzakete, ñola sentitu diren adieraziz.
Bukatzeko eztabaida batekin amaitu, bertan ariketa egin bitartean
sorturiko sentimendu eta esperientziak denon artean aztertuz. Azpimarra ezazu konplímenduek duten garrantzia.
Erantzunak Erantzun irekiak.
3. malla A . LAN FITXAK 17