Page 20 - Discover-Bizitzen-Ikasten-Irakasleari-Laguntzeko-Sistema-Integrala-4
P. 20
E <
1. 2. 3. 4. 5. 6. 7. 8. 9.
10. 11. 12.
a. b. c. d. e.
f.
g
h.
I. ^ j.
k.
Beste norbalten botlkak hartzeak albo ondorlo larriak eragin ditzake.
Irakaslearentzako oharrak
Aldez aurreko prestaketa: Lan fitxa baña fotokopiatu ikasle bakoitza- rentzat. Ahal baduzu, errezeta batzuk ekarri.
ihardueraren garapena: Ikasleei eskatu errezetei begiratzeko. Erre- zetaren zati desberdinak aztertu, baita sendagílaren izena, gaixoaren izena, sendagaia hartzeko jarraibideak eta aleen kopuruen ¡nforma- zioa ere. Esaiezu sendagalekin eta halen ontziekln ez déla jolastu behar. CogorarazI ez dutela sekula heldu baten laguntzarik gabe sen- dagalrlk hartu behar.
umeek ez Irekitzeko Itxituren garrantzia azpimarratu. Zergatlk da ga- rrantzltsua betl sendagaia Ixtea eta armairu aitu batean gordetzea? (Lime txlkiengandik urrun jartzeko.)
FItxak banatu eta errezetak aztertzeko eskatu. Bertan agertzen diren datuak komentatu.
Lan fitxako ariketaren erantzunak aztertu ondoren, beheko galdera- rl emandako erantzunak komentatu. Azpimarra ezazu errezeta duten sendagalak oso fuerteak direla eta oso arrlskutsuak Izan daltezkeela ez badira sendaglle baten galnbegirapenean hartzen. Sendaglleak kon- tu handiz aukeratzen du errezetan alpatzen den pertsonarentzako sendagaia. Beste pertsona batek hartuko balu sendagal hori, albo on- dorlo arrlskutsuak Izan litzazke.
Erantzunak
4. maila ,J_ LAN FITXAK 7