Page 22 - Discover-Bizitzen-Ikasten-Irakasleari-Laguntzeko-Sistema-Integrala-4
P. 22
Irakaslearentzako oharrak
Aldez aurreko prestaketa: Lan fitxa baña fotokopíatu ikasle bakoítza- rentzat Margoak banatu eta arnas-aparatuaren marrazkiak lortu ikas- leek azter ditzaten. (Entzikiopediek koloretako marrazkiak Izaten dí- tuzte). 4. gardenkia erakuts dezakezu: «erretzeak bronkioetan dituen eraginak».
ihardueraren garapena: Arnas-aparatua, organoak eta funtzioak gain- beglratu. Erretzerakoan ondorengo organoak zein kalte izaten di- tuzten gogora ditzateia eskatu.
• bronkioak (trabatu eta sumindu egiten dirá zilioek ezin dituzteia- ko garbitu)
• birikak (aikitranez estaii eta sumindu egiten dirá)
• aire zorroak (ahuldu eta iehertu egiten dirá)
Lan fitxak banatu. Organo osasuntsuak marrazteko arkatza erabil de- zatela eskatu. Ondo marraztuak daudenean, errotuiadoreekin erre- pasatu eta margotzeko eskatu, organo osasuntsuen eta ez osasun- tsuen altean bereizketa eginez (Ikasiearen liburuko 30. orriaideko ma- rrazkia aipa dezakezu).
Erantzunak
1. bronkioak
2. aire zorroak 3. birikak
4. mukia
5. trakea
4. malla
LAN FITXAK 8