Page 67 - Discover-Bizitzen-Ikasten-Irakasleari-Laguntzeko-Sistema-Integrala-4
P. 67

 DISCOVER BIZITZEN IKASTEN
Familia maitea:
IZENA; DATA:
Cure ikasgeiako haur bakoitza zein berezia den ikas- ten ari da. Zuen seme/aiaba ere berezia eta bakarra da. Denok gara bakarrak, ez baitago munduan gu bezaiako- rik. Gutako bakoitza desberdin eta berezi egiten gaituz- ten ezaugarriak eta portaerak aztertu ditugu, zer garen jakiteko. zuek ere iagundu dezakezue «hirurak ierroan» jokoajokatuz. Azpian dauden instrukzioak segi, eta... on- do pasa!
Adeitasunez,
"Hirurak Ierroan" jokoa
Orrialde hutsak hartu, eta "hirurak Ierroan" jokoa egiteko behar diren ma- rrak egin. Cero, adibideetakoak bezaiako esaidiak asmatu (beheko eskema hau erabiiiz), idatzi eta ariketa gisa eskaini:
inorkezí )zukbezaia( )edo( )
inork ez du suúurra mugitzen zuk bezaia irri- barre edo oihu egiterakoan.
Inork ez ñau besarkatzen zuk bezaia lanetik etortzen naizenean edo triste nagoenean.
1. Bi iagunekjokatzen dute.
2. Jokaiari bakoitzak esaidi oso bat idazten du paper batean, beste Joiaka- rien jokabide berezi bat deskribatzen duten hitzak idatziz parentesietan.
3. Lehen jokaiaria beste jokaiariak idatzi dituen Jokabide bereziak zeintzuk diren asmatzen saiatzen da (jokabide horiek oso bereziak badira pistak ematea komeni da).
4. Parentesi bat edo gehiago behar bezaia betetzen direnean jokaiariak be- re marka (X-0) jarriko du marrazkian. Ez bada parentesi bakar bat ere behar bezaia betetzen, ez da ezer jartzen eta txanda aidatzen da.
5. Erantzun zuzenek bakarrik ematen diete jokaiariei marka jartzeko esku- bidea. irabaziea «hiruren ierroa» osatzen iehena izango da, (bertikaiki, ho- rizontaiki edo diagonaiean). Batzuetan esaidi bat baino gehiago erabiii beharko dirá jokoa amaitzeko.
4. maila
FAMILIARENTZAKO FITXAK 1
% 0
X 0
















































































   65   66   67   68   69