Page 28 - Discover-Bizitzen-Ikasten-Irakasleari-Laguntzeko-Sistema-Integrala-5
P. 28
£
E <
Irakaslearentzako oharrak
AIctez aurretiko prestaketa: Fotokopia ezazu lan fitxa baña ikasle ba- koitzarentzat.
Iharduera lantzeko modua: Berrikusi jendeak mítoak sinesteko dituen arrazoiak. Onar itzazu arrazoizko erantzunak: informazio okerra, eza- guerarik eza edo besteek nahiz kidekoen taldeak diotena sinestea esa- te baterako. Esan zein ondorio izan dezakeen aikoholari buruzko mi- toak sinesteak (erabil, erreferentzia gisa, 11. unitatean landu ziren alkoholaren mitoak). Adierazi baita gorputzeko organo eta aparatuak kaltetzeko, besteekiko harremana gaitzeko zorian jartzeko, istripu- probabilitate handiagoa izateko, alkoholaren menpekotasuna gara- tzeko (aikoholismoa)... arrlskuak ere. Eska iezaiezu íkasleel mintza dai- tezela ea usté okerrik edo mitorik ba ote zuten aikoholari buruz, unitate hau landu aurretik. Mahairatu bitzate Ikasleek agían besteek sinesten dituzten mítoak. Azaldu ínkesta gaí batí buruzko ínformazíoa esku- ratzeko método infórmala déla.
Baña itzazu lan fítxak. Eska iezaiezu ikasleei elkarrizketa ditzatela kon- fiantzazkoak dituzten 5 kideko nahiz pertsona heldu. Ohar iezaiezu ez diezaietela elkarrizketarik egin ezezagunei. Garrantzizkoa da elkarriz keta egin zaien pertsonak ez maiseatzea, beren usté pertsonalak edo- ta informazio okerra direia-eta. "Ez daki" erantzuna egokia da, elka rrizketa egiten ari zaion pertsonak inoiz ez badu galdera planteatu.
Rol-joko bat egin daiteke, elkarrizketa ñola egiten den erakusteko. ihardueraren jarraipena: Bii itzazu taideak lortu dituen datuak eta ge- ra zaitez sarriena sinestu ohi diren mitoetan. Eska iezaiezu zergatik onartzen diren mito hauek maiztasun handiagoz. Hitz egin zein itur- buruk eragiten duen mito hauek sortzea. Ikasleek barra-grafikoa egin dezakete, mitorik hedatuenak isladatuz hórrela.
Erantzunak
Erantzun irekiak inkestan. Esaidi guztiak mitoak dirá, iehen hirurak izan ezik.
5.maila id. LANFlTXAK 11 f