Page 196 - Discover-Bizitzen-Ikasten-Irakasleari-Laguntzeko-Sistema-Integrala-6
P. 196

 £ <
frakaslearentzako oharrak
Aldez aurretíko prestaketa: Lan fitxa baña fotokopiatu ikasle bakoi- tzarentzat.
Ihardueraren garapena: Eskatu ikasleei eguratseko kearen eraginpe- an egon daitezkeen lekuen zerrenda bat egiteko eta beste bat erre- tzea debekatua dagoen lekuekin. cero aztertu dezatela leku mota ba-
koitza eta sailkatu ditzatela. Ziur aski, hau ¡zango da aterako duten ondorloa: maizago debekatzen déla leku publikoetan erretzea leku prlbatuetan baino, eguratseko tabáko keak osasunerako duen arrls- kua dela-eta. Galnbegiratu eguratseko tabako keak dituen ondorloak; bihotz erritmo bizkorragoa, buruko mina, zorablo sentsazloa edo ur- dalleko nahigabea. BerrikusI Itzazu eguratseko tabako kearekin bizl edo lan egiteak epe luzera dituen arriskuak. Alpatu bakoltzak duen erantzuklzuna ke honetatlk urrun egoteko. Lan fitxak banatu eta be- te ditzatela Ikasleek.
Ihardueraren jarraipena: Iharduera amaitu ondoren, esan Ikasleei eu- ren erantzunak azaitzeko, balna Ikasleren batek nahi ez badu, Intl- mltate eskubidea errespetatu (Ikasleak ezeroso sentí daltezke senl- tartekoren batek erre egiten duela esatean). Aire zabalean dauden leku publikoetan erretzea ez déla debekatzen adierazi, adibidez, azo- ka batean edo fútbol zelal batean. Eskatu Ikasleei zerrenda bat egite ko, aire garbia arnasteko eskubidea aldarrikatzeko modu desberdl- nekln, balna erretzalleekin erasokor jokatu gabe. ikasleek, "rol" jolasaren bitartez antzeztu ditzakete eskaerak egiteko modu desberdinak.
Erantzunak
Eguratseko tabako kearen eraginpean egon galtezkeen lekuel buruzko eran tzunak era askotakoak Izan daltezke, bakoltzaren esperlentzien arabera. Le- kurlk arruntenak, heldu baten urtebetetzea, kotxe baten barrualdea edo la- gun baten etxea Izan ohl dira.
6. malla A . LAN FITXAK 9 f


























































































   194   195   196   197   198