Page 276 - Discover-Bizitzen-Ikasten-Irakasleari-Laguntzeko-Sistema-Integrala-6

1.GARDENKIA
Relajatzen íkasí
Zure muskulu guzttak retajatu oinetan eta zangostan daudenak izterrean eta gerrlan urdallean eta Duiarrean besoetan eta sorbaldan lepoan, buruan eta aurpegtan.
Cardenkia erakutsi aurretik, eskatu ikasleei begiak ¡txi eta leku lasai, seguru eta lasaiga- rriak irudikatzeko. Egin ezazu horrelako lekuen zerrenda arbelean.
Erakutsi iezaiezu gardenkia, neskaren irudian zentratuz. Ikasleek deskriba dezatela marrazkia eta esan dezatela zertan ari den neska: relajatzen arl déla, bizkarra zuzen duela eserita dagoela, beglak Itxita dituela eta zorlontsu eta relajatuta dagoela dirudiela.
Eskatu Ikasle batzuel Irakur dezatela gardenkian zer egin dezakeen relajatu nahi duenak. Komenta ezazu puntu bakoltza, honako hauek azpimarratuz: 1) DIstraItu dezakeen zara- tarlk ez dagoen leku lasal bat aukeratu; 2) postura erosoa hartu, bizkarra zuzen delarik. Eroso ez bazaude, ezin zara relajatu; postura egokl batean ez zara nekatzen; 3) eskuak Izter galnetan jarri; atseden hartu eta relajatzeko poslzloa behar dute; 4) beglak Itxl edo leku finko batera begiratu Inguruan dagoenarekin arreta ez gaítzeko, adibidez, hatz lodlari begiratu; 5) astiro eta sakonki amasa hartu, nahikoa oxigeno hartuz; hobeto sentl- tzen laguntzen du eta Indarra ematen du; amasa sakonki hartzeak relajatzen laguntzen du; 6) gorputzeko muskulu guztlak relajatu; gorputzeko muskulu guztletan pentsatu, hauek tentsloan edukitzeak ez baitu relajatzen laguntzen.
Ikasleek eman ditzatela relajatzeko urrats hauek eserita dauden bitartean. Relajatzen arl diren bitartean, IrakurrI astiro eta lasal eman behar dlren urratsak. Relajatze salearen ondoren, gonbida Itzazu eztabalda egitera.
Caldera:
zeln urrats Izan da relajatzen gehien lagundu dizuena? zergatlk usté duzue Izan déla hórrela? (Erantzun desberdinak egon daltezke. Adibidez: Beso eta sorbaldetako muskuluak relajatzea, tentsloan nituelako).
Zergatlk da garrantzitsua relajatzea? (Adibidez: Ondo sentitzen zarelako. Cogoeta egiteko aukera duzulako. Denboraldl batez, zure arazoak ahazten dituzulako).
Beste arloetara zabaitzen
inguruaren ezaguera: Banatu taldea talde txlkietan. Talde bakoltzak esan dezaia gorpu tzeko bost muskuluren Izena. Talde bakoltzari gorputzaren zatl bat eman. Cero, talde osoak, Informazlo guztla jartzen duen grafiko bat egin dezala.
DISCOVER: BIZITZEN ÍKASTEN - 6. MAILA GARDENKIEN CIPA 1
Eskuak Izterren galnean iptni. Pollkl eta sakonki hartu arnasa.