Page 277 - Discover-Bizitzen-Ikasten-Irakasleari-Laguntzeko-Sistema-Integrala-6
P. 277

 2. GARDENKIA
Gaitasunak garatzeko eta helburuak lortzeko írudí- mena erabilí
1. urratsa. Amasa poimt nami eta gorpuaa reiajatu
OMCov»BonzENausm 4 muii
1 urrstsa. imajlna zattez zeu naht duzuna egiten.
3. urratsa. Cogora ezazu Irudi non benin eta bernro.
Eska iezaiezu ikasleeí, Joko Olinpikoetako urrezko domina bat irabaziko balute ñola senti- tuko liratekeen irudikatzeko. Irudika dezatela urrezko domina hartzen ari direia ereserki nazionaia jotzen ari diren bitartean. Azaidu iezaiezu, heiburu batekin darabilteia irudime na eta norbere burua zerbait ondo egiten imajinatzeak, heiburu pertsonaiak iortzen iaguntzen duela.
Erakutsi iezaiezu gardenkia, pertsona batek zerbait ondo egiten duela irudikatzen due- nean urrats zehatzak eman daitezkeeia aipatuz. ikasle batek irakur dezala iehen urratsa eta gainerakoek deskriba dezatela iehen urratseko marrazkian mutila egiten ari dena. 1. gardenkian aurkeztutako reiajatzeko urratsak gainbegiratu ditzakezu.
Caldera: Zergatik usté duzue déla garrantzitsua beste ezertan hasi baino iehen reiaja- tzea? (Burua argitzen da eta adigabetzea saihesten da).
Eskatu beste ikasle bati bigarren urratsa irakurtzeko. Bigarren urratsa ematen ari den mutilak bere burua heiburu bat iortzen irudikatzen duela ikusten iagundu ikasieei.
Caldera: zein da mutilaren heiburua? (Biolina ondo Jotzea, biolinjolea izatea, musikaria izatea...)
Caldera: Zein dirá zuen helburuak? (Erantzun desberdinak egongo dirá)
Azaidu iezaiezu, heiburu bat lortzeko ondo eta arrakastatsu ian egiten deia irudikatzeak heiburu hori iortzen iaguntzen duela. Heiburua iortzen irudikatzea er^ iagungarria da.
Eskatu beste ikasle bati hirugarren urratsa irakurtzeko. Pertsona batek heiburu bat lor tzeko lanean ondo ari deia eta ezarritako heiburua iortzen duela irudikatzeak garrantzi handia duela adierazi. ondoren, ikasieek eman ditzatela urrats hauek, euren buruak irudi katzeko heiburu bat iortzen.
Azkenik, ikasieek hitz egin dezatela euren heiburuez taidetxoetan. Anima itzazu ikasieak helburuak lortzeko iah egitera.
Beste arloetara zabaitzen.
Arte Hezkuntza: Eska iezaiezu ikasieei, euren helburuak iortzen agertzen diren autoerre- tratu bat egiteko. Cero, erretratuak orman jarri ditzakezu, irudikatu dutena gogoratzen eta prozesuko azken urratsa ematen laguntzeko.
DISCOVER: BIZITZEN IKASTEN - 6. MAILA GARDENKIEN CIPA 2
Gaitasunak garatzeko eta helburuak lortzeko Irudimena erablll
















































































   275   276   277   278   279