Gaia

87 Baliabide

• Osasunerako hezkuntza
Automobilek loditzen dude

"Solas egiteko ipuinak" osasunerako eta elkarbizitzarako programaren Sekuentzia Didaktikoa, elikadurari eta jarduerari buruzkoa.

Denetarik pixka bat

"Solas egiteko ipuinak" osasunerako eta elkarbizitzarako programaren Sekuentzia Didaktikoa, elikadurari buruzkoa.

Baliabidea
Ez dut zirkinik ere egingo

"Solas egiteko ipuinak" osasunerako eta elkarbizitzarako programaren Sekuentzia Didaktikoa, atsedenari buruzkoa.

Kirol seguru

"Osasunkume - Bizitzaren abentura" osasunerako eta elkarbizitzarako programaren Sekuentzia Didaktikoa, segurtasunari buruzkoa.

Eskuak garbitzen ditugu

"Osasunkume - Bizitzaren abentura" osasunerako eta elkarbizitzarako programaren Sekuentzia Didaktikoa, higieneari buruzkoa.

Superman bakarra dago

"Osasunkume - Bizitzaren abentura" osasunerako eta elkartasunerako programaren Sekuentzia Didaktikoa, segurtasunari buruzkoa.